Re: medische wiet gehoorschade
Hey belladonna,
Oke dat zijn goede tips daar heb ik wat aan
misschien is het als chocomelk ook wat lekkerder en dat kan je natuurlijk ook makkelijk koud drinken
voor de rest gaat het goed met mij
ik ben ook helemaal blij over dat ik naar pinkpop ga haha 
En ik heb zelf er gewoon echt baat bij en daarom wil ik het ook gewoon mee nemen naar pinkpop.
dan kan ik gewoon sochtends en savonds even een bekertje chocomelk drinken haha
maar ik vraag me toch nog 1 ding af ik ken echt heel veel mensen die blowen en tja niet altijd maar toch wel redelijk vaak als ze geblowt hebben krijgen ze een lach kick enz maar ik heb dan nu een paar x wiet thee gedronken en ik kreeg erg eigenlijk nooit een lach kick van ik werd er meer juist ontspanne van en moe enz....
ik vraag me toch af hoe dit dan kan ...?
Hey belladonna,
Oke dat zijn goede tips daar heb ik wat aan

misschien is het als chocomelk ook wat lekkerder en dat kan je natuurlijk ook makkelijk koud drinken

voor de rest gaat het goed met mij

En ik heb zelf er gewoon echt baat bij en daarom wil ik het ook gewoon mee nemen naar pinkpop.
dan kan ik gewoon sochtends en savonds even een bekertje chocomelk drinken haha

maar ik vraag me toch nog 1 ding af ik ken echt heel veel mensen die blowen en tja niet altijd maar toch wel redelijk vaak als ze geblowt hebben krijgen ze een lach kick enz maar ik heb dan nu een paar x wiet thee gedronken en ik kreeg erg eigenlijk nooit een lach kick van ik werd er meer juist ontspanne van en moe enz....
ik vraag me toch af hoe dit dan kan ...?
Comment