Ik maak zelf cannabisolie en ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met onze wonderolie bij dit soort aandoeningen? Herpes of HPV? Ik heb een kennisje die al ruim een jaar problemen heeft met genitale wratten. Alle huis- tuin en keukenmiddeltjes al geprobeerd. Allerlei middeltjes van de huisarts maar no way dat ze er vanaf komt. Ik herinnerde me dat ik een filmpje op youtube had gezien van iemand met een enorme wrat onder zijn voet. Verder vind ik over deze aandoeningen weinig als ik google naar cannabis en wratten.
Aangezien mensen me altijd stomverbaasd aankijken als ik wietolie voor allerlei aandoeningen wil inzetten zou ik wel eens willen horen wat voor ervaringen hier zijn opgedaan bij koortslippen en wratten voor ik haar een flesje vol geef.
Aangezien mensen me altijd stomverbaasd aankijken als ik wietolie voor allerlei aandoeningen wil inzetten zou ik wel eens willen horen wat voor ervaringen hier zijn opgedaan bij koortslippen en wratten voor ik haar een flesje vol geef.
Comment