Re: Time out van blowen
25-6 2 Jointjes laat in de avond om te kunnen slapen weinig wiet gebruikt en ben mega trost op mn eigen.
Gaat vandaag ook beter met de Ritalin neem nu om de 3 uur een pil en zorg dat zoveel mogelijk eet in de ochtend 2 boterhammen in de middag word eten al moeilijker en probeer ik 1 boterham weg te krijgen en stuk of 20 druiven.
In de Avond probeer ik avond eten maar krijg meestal maar een hapje of 6 weg
Daarna eet ik wel rond 7 uur 2 evergreens en weer druiven.
Ik ben al zo klein 3 weken bezig met de ritalin en kan nog steeds niet slapen maar ook dat ga ik veranderen morgen ga ik na 18 uur niks meer slikken inde hoop dat ik dan kan slapen.
Ben al blij dat ik niet meer overdag blow of meer dan 2 neem.
Hoe was het gisteren Smokking ben je uit je dak gegaan?
Na het weekend doe je weer mee he ? en heb je nog gekookt voor je eigen?
groetjes en knuff
25-6 2 Jointjes laat in de avond om te kunnen slapen weinig wiet gebruikt en ben mega trost op mn eigen.
Gaat vandaag ook beter met de Ritalin neem nu om de 3 uur een pil en zorg dat zoveel mogelijk eet in de ochtend 2 boterhammen in de middag word eten al moeilijker en probeer ik 1 boterham weg te krijgen en stuk of 20 druiven.
In de Avond probeer ik avond eten maar krijg meestal maar een hapje of 6 weg
Daarna eet ik wel rond 7 uur 2 evergreens en weer druiven.
Ik ben al zo klein 3 weken bezig met de ritalin en kan nog steeds niet slapen maar ook dat ga ik veranderen morgen ga ik na 18 uur niks meer slikken inde hoop dat ik dan kan slapen.
Ben al blij dat ik niet meer overdag blow of meer dan 2 neem.
Hoe was het gisteren Smokking ben je uit je dak gegaan?
Na het weekend doe je weer mee he ? en heb je nog gekookt voor je eigen?
groetjes en knuff
Comment