Re: Botrytis --> wiet(olie) voor medisch gebruik ?
Lijkt me de meest veilig haalbare optie. Stemma!
CBD producenten hebben geen officieel geregistreerd medicijn, en zijn dus niet of nauwelijks onderhevig aan een keuring. Er wordt wel over certificaten gesproken, maar ik kan nergens vinden welke dit zijn of hoe de toetsing plaatsvindt. Misschien valt het onder de voedselwarenwet, of bijvoorbeeld een eigen verzonnen certificaat. Waarschijnlijk slaat dat alleen op de teeltwijze, en niet op veilige productie. Dat kan ik zelf ook doen: LR2 approved stickertje erop en ik noem het een keurmerk.
Zamnesia zegt bijvoorbeeld dit:
Stichting mediwiet rept enkel over een 'certificaat'. Dat betekent niets dus, als er niets over dat certificaat te vinden is. Ik moet toegeven dat ik niet heel goed gezocht heb.
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
View Post
CBD producenten hebben geen officieel geregistreerd medicijn, en zijn dus niet of nauwelijks onderhevig aan een keuring. Er wordt wel over certificaten gesproken, maar ik kan nergens vinden welke dit zijn of hoe de toetsing plaatsvindt. Misschien valt het onder de voedselwarenwet, of bijvoorbeeld een eigen verzonnen certificaat. Waarschijnlijk slaat dat alleen op de teeltwijze, en niet op veilige productie. Dat kan ik zelf ook doen: LR2 approved stickertje erop en ik noem het een keurmerk.
Zamnesia zegt bijvoorbeeld dit:
Wij doen geen medische uitspraken - dit hennepextract is enkel bedoeld voor gebruik als voedingssupplement, het is niet bedoeld om te diagnosticeren, behandelen, genezen of ziekte te voorkomen.
Comment