Re: Wie rookt er om medicinale reden
Belladonna,
Over het algemeen is het hier beter weer als in NL,
op het moment staat de kwiktermo 35graden. De heetste maand moet nog komen.
Maar moet wel zeggen, ook wij kennen kou hier hoor, in de winter kan het aardig koud zijn.
Regen kennen wij ook, en dat kan ook aardig hard gaan, maar meestal max 2 uurtjes en dan houdt het wel op.
(Is ook maar enkele maanden in het jaar dat we regen zien)
Sneeuw valt er alleen in de bergen hier. Ijsel kennen we hier niet.
Ik heb al 4 jaar niemand met een ijsschrapper gezien op zijn auto ijsvrij te maken.
Als je hier ook wil wonen, of waar dan ook. Ik kan je maar 1 ding zeggen.
DOE HET, de stap lijkt zo veel lastiger als dat het daadwerkelijk is.
Ik kan je wel zeggen, sinds ik hier woon (4 jaar nu) ben ik velen malen relaxer.
De mensen zijn anders hier, het klimaat, het respect wat de volwassenen/kinderen hier voor elkaar hebben is grandioos.
Als ik de verhalen moet geloven, kon Nederland dat ook, maar zo'n kleine 60/70 jaar terug.
Belladonna,
Over het algemeen is het hier beter weer als in NL,
op het moment staat de kwiktermo 35graden. De heetste maand moet nog komen.
Maar moet wel zeggen, ook wij kennen kou hier hoor, in de winter kan het aardig koud zijn.
Regen kennen wij ook, en dat kan ook aardig hard gaan, maar meestal max 2 uurtjes en dan houdt het wel op.
(Is ook maar enkele maanden in het jaar dat we regen zien)
Sneeuw valt er alleen in de bergen hier. Ijsel kennen we hier niet.
Ik heb al 4 jaar niemand met een ijsschrapper gezien op zijn auto ijsvrij te maken.
Als je hier ook wil wonen, of waar dan ook. Ik kan je maar 1 ding zeggen.
DOE HET, de stap lijkt zo veel lastiger als dat het daadwerkelijk is.
Ik kan je wel zeggen, sinds ik hier woon (4 jaar nu) ben ik velen malen relaxer.
De mensen zijn anders hier, het klimaat, het respect wat de volwassenen/kinderen hier voor elkaar hebben is grandioos.
Als ik de verhalen moet geloven, kon Nederland dat ook, maar zo'n kleine 60/70 jaar terug.
Comment