Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik gebruik vaak sativa soorten om in slaap te komen, dat klinkt raar omdat het normaalgesproken een high opleverd. Maar aan het einde van de high volgt een rustige roes waardoor ik beter slaap dan van indica's. indica's gebruik ik meer om binnen een snelle korte tijd in slaap te komen.
Inderdaad, onder andere White Rhino...
indica soortjes, ze ruiken zoetig, naar noten, aarde/grond, en word je stoned van, dus veel body effect, spierverslappend, rustgevend, slaapverwekkend tot narcotisch effect. Dus zoek indica, als je 't nog kan vinden tussen al die high hazesjes...
De haze varianten, langbloeiers, Sativa dominante planten met verkwikkende, tintelende aroma's, Citrus achtige ruikende wietjes zijn uppers, Weinig CBD versus THC, daar wordt je vooral high van. jeweet wel, praatgraag, geen bloed doorlopen ogen. veel inspiratie, mentale energie, gevoelens versterkend effect...
Ik val van Bubblegum heel lekker in slaap..
Maar dit verschilt echt per persoon, als ik jou was zou ik toch voor de double fun gaan..
Of een sterke amnesia haze, amnesia haze val ik ook heel snel van in slaap...
Me hersenen werken gewoon niet meer na haze, en lichaam wordt ook zwaar...
Amnesia haze of Bubblegum, mijn idee
Ik heb pure indica's als Ata Tundra, Kush, en Hash Plant die het goed doen.
Maar hybriden als Dragon Haze, Snow White en Omni's SupeNL doen het ook erg goed.
Voor overdag gebruik ik ze niet graag, tenzij de pijn dat vraagt.
@jack herer (100% indica) je slaapt gegarandeert (: Jack Herer (en Jack Herrer) zijn volgens mij sativa dominant. In ieder geval is Jack Herer geen 100 % indica.
Mijn vrouwtje slaapt erg goed op Bleu Berry, tis maar een TIP oja, het werkt ook tegen pijn, zoals spierpijn en menstruatiepijn. Groetjes Stronko en ms Stronko
Als je wil maffen dan zou ik op zoek gaan naar Indica-dominanten, echte stonerwietjes dus. D'r hoeft echt geen "buddah" shizzle op te staan om je in slaap te laten vallen.
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment