Hallo
We kennen het allemaal wel
Lichamelijk zijn we al niet zo best en vaak moe en dan hebben we ook nog
ons huishouden wat we bij moeten houden.
Bij mij gaat dat vaak heel goed maar er zijn tijden dat ik door de bomen het bos niet meer zie en binnen een paardagen is heel mijn huis en zooitje geworden.
En dan is dat begin een drama want ik weet het dan niet meer.
Alles lijkt teveel en ik denk dan ook meteen ik krijg het nooit meer aan kant.
Nou ik ben begonnen met wat schoonmaak lessen via het Net Flylady
Klik op Plaatje
Nou Tip 1 Houd je aanrecht schoon
Van af vandaag houd je je aanrecht schoon en je was bakje glanzend
Zorg dat er geen afwas op staat geen rommeltjes er op en zorg dat het schoon is.
Er is namelijk niks zo mooi en fijn dan als je in de keuken komt en je aanrecht is schoon en het glimlacht je tegemoet.
Dus afwas meteen in de afwas machine of in een afwas bakje onder het aan recht en elke avond afwassen natuurlijk.
Op deze manier van leren schoon maken gaat het er om dat je je eigen gewoontes aan leert.
Normaal ga je er elke dag iets nieuws bij doen maar ik vind dat snel gaan en besluit daarom om elke stap van flylady mijn eigen een week de tijd tegeven om het een gewoonte te maken.
Het bestaat uit 30 stappen die ik hier ook bij zal posten .
Het gaat er om dat je met kleine stapjes je eigen dingen aan leert zo dat het uit eindelijk makkelijk word voor je eigen.
Hoop dat jullie er ook wat aan hebben zo niet dan kan je hier lezen hoe het mij bevald
p.s Ben nu 2 dagen verder en ja als je aanrecht altijd schoon is voel goed en nu zorg ik er voor dat elk was bakje in mijn huis schoon is en glanst
Bron:Flylady
We kennen het allemaal wel
Lichamelijk zijn we al niet zo best en vaak moe en dan hebben we ook nog
ons huishouden wat we bij moeten houden.
Bij mij gaat dat vaak heel goed maar er zijn tijden dat ik door de bomen het bos niet meer zie en binnen een paardagen is heel mijn huis en zooitje geworden.
En dan is dat begin een drama want ik weet het dan niet meer.
Alles lijkt teveel en ik denk dan ook meteen ik krijg het nooit meer aan kant.
Nou ik ben begonnen met wat schoonmaak lessen via het Net Flylady
Klik op Plaatje
Nou Tip 1 Houd je aanrecht schoon
Van af vandaag houd je je aanrecht schoon en je was bakje glanzend
Zorg dat er geen afwas op staat geen rommeltjes er op en zorg dat het schoon is.
Er is namelijk niks zo mooi en fijn dan als je in de keuken komt en je aanrecht is schoon en het glimlacht je tegemoet.
Dus afwas meteen in de afwas machine of in een afwas bakje onder het aan recht en elke avond afwassen natuurlijk.
Op deze manier van leren schoon maken gaat het er om dat je je eigen gewoontes aan leert.
Normaal ga je er elke dag iets nieuws bij doen maar ik vind dat snel gaan en besluit daarom om elke stap van flylady mijn eigen een week de tijd tegeven om het een gewoonte te maken.
Het bestaat uit 30 stappen die ik hier ook bij zal posten .
Het gaat er om dat je met kleine stapjes je eigen dingen aan leert zo dat het uit eindelijk makkelijk word voor je eigen.
Hoop dat jullie er ook wat aan hebben zo niet dan kan je hier lezen hoe het mij bevald
p.s Ben nu 2 dagen verder en ja als je aanrecht altijd schoon is voel goed en nu zorg ik er voor dat elk was bakje in mijn huis schoon is en glanst
Bron:Flylady
Comment