Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded
Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded
"Marihuana gebruik had geen significante invloed op de lichamelijke of geestelijke gezondheidszorg gebruik, gezondheid-gerelateerde kwaliteit van leven, of de huidige sociaal-demografische kenmerken."
Mijn favorieten zin om te lezen in een Studie achter Cannabisgebruik
Ik denk dat het aan de gebruiker zelf is, om hoe er mee om te gaan en te gebruiken of misbruiken .
Dat cannabis kankercellen remt is een bewezen iets .
Maar niet gelijk gaan schreeuwen dat het alles geneest dat gaat me iets te ver , ik lees hier heel veel over omdat ik direct te maken heb met de ziekte en het gebruik van oil .
We weten allemaal dat er een hoop mensen zijn die er baat bij hebben, in welke vorm dan ook .
Ik denk dat er veel meer onderzoek gedaan moet worden naar de voordelen en de nadelen .
Inderdaad amnees cannabis remt bepaalde kankercellen maar niet alle middelen die kanker remmen zijn daarom ongevaarlijk voor de rest.
Mijn stellingsname was een reactie op de soms te snel gemaakte conclusie: cannabis is volledig "gezond" met geen enkel risico, kijk maar naar studie x en y.
Het grote probleem is dat de positieve effecten jarenlang niet serieus bestudeerd zijn en nog altijd de overheid het gebruik en verder onderzoek naar medisch gebruik "stuurd". Als je een positief effect hebt vooral blijven doen!!
Comment