Nu liggen de verwachtingen hoog haha. Was van plan om zo nu en dan een klein theelepeltje door een mok thee te mengen. Kan niet wachten om te testen, maar dat doe ik morgenavond. Lijkt me niet heel wenselijk dat het verkeerd valt, ik alles eronder spij en morgenochtend moet werken
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet boter maken
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Ja, dat kan wel eens van boter en zeker als ze zo donker ziet. Ik gebruik denk ik nog geen 30 gram bladafval voor 2 pakjes boter en dan is het soms met 1 brownie al nipt. Ik hou ook totaal niet van de smaak, dus ik kook het blafafval eerst 2 minuten en giet dan af. Dan is het meeste chlorofyl weg en proef je het zo niet. Je verliest wsl wel wat trichomen, maar da's niet erg.
Comment
-
Overgebleven zeer rijke knipafval aangevuld met wat popcorn topjes tot een totaal van 15gr,
De oven in voor 30min op 115 graden
160gr boter in een pannetje,
Afgekoelde product erbij, klein beetje vergruist,
Op het laagste vuur net niet tegen het borrelen aan gehouden voor een uur en flink in lopen roeren en persen tegen de bodem.
Panty over het kommetje gespannen en de boter daardoor gezeefd.
Even uurtje in de koelkast en 150gr eind product.
Maak eigenlijk altijd zo, de hoeveelheid wiet is maar net de kwaliteit die je gebruikt en in hoeveel consumpties je het eind product op eet.
Ik verwerk het eigenlijk altijd in een brownie mix, daarvoor is er 50 gr boter nodig, waar dus omgerekend 5gr "afval" in verwerkt zit, (al vind ik afval een naar woord, er zit onderhand meer trichomen in me "afval" dan op me top zelf..) en daar komen dan 6 brownies uit een vormpje. Ik eet er dan 2 van op een avond na het avond eten en voel me altijd lekkere ontspannen 😬✌️
Denk dat deze toch wel zeeeer potent gelukt is 👌
20230111_145931.jpg
- Likes 1
Comment
-
Meteen maar eentje gemaakt
20230111_182351.jpg
Even afkoelen... Straks lekker met een bolletje vanille ijs erbij genieten
- Likes 1
Comment
Comment