Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pizza wiet
Collapse
X
-
ewel, na het eten van de lekker gekruide pizza, voel ik meestal eerst een echt verzadigd, meer dan als ik gewoon geheten heb. en na een uurtje of zo kicked het altijd zwaar in, oftwel zijde UltraStoned en zoooo relaxed oftewel zijde zo vrolijk high dat alles cool enzo is. en ik krijg er noois geen boefkick vansigpic
Comment
-
Hoi, ik heb een vraag.
Mijn vriendin en ik willen dit proberen, maar we hebben totaal geen ervaring eik hiermee. Nou heb ik ook slechte verhalen gehoord van happy pizza's, dat mensen ervan gingen stuiptrekken enzo. Nou vroeg ik me af, komt dat door de hoeveelheid die je erop gooit? Is dit recept genoeg voor 3 personen? En in hoeverre zouden we dat dan voelen zeg maar als we dit recept met zn drieen delen? En hoe snel heb je een 'overdosis' te pakken?
Ja sorry voor al de vragen maar we willen t gewoon echt proberen zonder al meteen de eerste keer een overdosis te krijgen Alle 3 nog nooit zo gevogeld met al die hoeveelheden en recepten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Postkun je uberhaubt wel een overdosis krijgen met wiet?? neee toch?
heb het in iedergeval nog nooit gehoord,
en bij 200 graden verbrandt de thc toch al?
groet"Got blunt? ... Got weed?"
Comment
-
Re: Pizza wiet
We hebben in het leger ooit eens een pizza gebakken met "supplement 5g Mexican Magic Mushrooms" . Nadien hebben we "Titan A.E." op dvd gezien , ik zweer het je , de ruimtetuigen leken op de duur door de kamer te vliegen terwijl wij alsmaar dichter bij de tv gingen zitten voor "die prachtige kleurtjes".
Achteraf bekeken totaal geschift eigenlijk...
Comment
Comment