Hoi,
Ik maak al 2 jaar lang (bijna) elke dag hasj choco melk, ben er verslaafd aan geworden.
In die 2 jaar heb ik het op verschillende manieren gemaakt, en ga nu het beste manier uitleggen, werkt 100%.
Wat heb je nodig,
1. 0.30 Gram hasj voor de ervaren gebruiker 0.15 voor een beginner.
2. 200ml Volle chocolade melk die van c1000 merk werkt het beste.
3. 50ml Halvolle melk (volle melk mag ook)
4. Halve theelepel margarine boter
5. Isoleerfles
Doe de 200ml volle choco melk en 50ml halvolle melk, in een glas van 250ml, voeg de halve theelepel boter bij toe en stop de glas in de magnetron voor ongv 2 min.
Blijf in de gaten houden wanneer het begint te koken wanneer je het eerste bubbeltje op ziet komen doe je de magnetron uit.
Giet het glas in een isoleerfles en voeg daarbij hasj toe (kleine brokjes)
Doe de isoleerfles weer dicht en laat het zo'n 20 minuten staan, niet schudden dat doe je pas op het eind voor ongveer 15 seconden.
En klaar is kees nu lekker opdrinken na 30 min ga je het al voelen en na 2 uur ben je super high (zoals ik nu ben)
Sorry voor alle spel fouten/tekens/punten ik ben nu zo high
Ik maak al 2 jaar lang (bijna) elke dag hasj choco melk, ben er verslaafd aan geworden.
In die 2 jaar heb ik het op verschillende manieren gemaakt, en ga nu het beste manier uitleggen, werkt 100%.
Wat heb je nodig,
1. 0.30 Gram hasj voor de ervaren gebruiker 0.15 voor een beginner.
2. 200ml Volle chocolade melk die van c1000 merk werkt het beste.
3. 50ml Halvolle melk (volle melk mag ook)
4. Halve theelepel margarine boter
5. Isoleerfles
Doe de 200ml volle choco melk en 50ml halvolle melk, in een glas van 250ml, voeg de halve theelepel boter bij toe en stop de glas in de magnetron voor ongv 2 min.
Blijf in de gaten houden wanneer het begint te koken wanneer je het eerste bubbeltje op ziet komen doe je de magnetron uit.
Giet het glas in een isoleerfles en voeg daarbij hasj toe (kleine brokjes)
Doe de isoleerfles weer dicht en laat het zo'n 20 minuten staan, niet schudden dat doe je pas op het eind voor ongveer 15 seconden.
En klaar is kees nu lekker opdrinken na 30 min ga je het al voelen en na 2 uur ben je super high (zoals ik nu ben)
Sorry voor alle spel fouten/tekens/punten ik ben nu zo high
Comment