Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik had pas mangosteen (vrucht) in siroop met vanille. Sowieso niet je dagelijkse maaltijd, maar als je stoned bent, is dat een potdorie intense ervaring! Vooral dat je het als oesters naar binnen kan slurpen, lekker lopen vetkezen met een slabber om. Geen idee hoe we eraan gekomen zijn, en wat het gekost heeft, maar mangosteen is mijn nieuwe favoriet. Lychee zou ook kunnen, is qua textuur hetzelfde maar de smaak is nogal anders.
Of gewoon Iberico van de poot gesneden, beetje zout en peper, op een stukje toast met goudse jonge kaas (blasfemisch, maar die droge culinaire kaas-flakes die ze tegenwoordig overal op smijten vind ik niks) jointje ernaast voor de geur, en dan is het helemaal goed. Ik zit hier te watertanden met een droge bek!
Ook doritos gemarineerde kip, frietjes, en ander frituurvoer gaan er altijd in. Maar de bovenstaande waren een aparte ervaring die het vermelden waard zijn.
Ik luste nooit Vietnamese loempia's... Tot dat ik een x kneitertje stoned langs zo'n kar fietste en het water me in de mond liep...
Toen toch maar weer een x 1 gekocht en geproeft en donders, wat was dat lekker!!!
Sinds dien haal ik toch wel vaak wat op als ik stoned ben.
En kibbelingen op de zonnige zaterdag middag doen t ook altijd goed <3
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment