Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
alles wat lekker is dat ik vind in mijn snoepgoedkast zal eraan geloven en als ik niks vind naar mijn zin dan is er nog altijd de frituur of de pittabar
Vet met veel zalf. Oftewel frituurvoer met mayonaise. Als het even kan in een verhouding 50% Saus, 50% 'eten'. Met ui. Maar een zak chips, lekkere chocola, pinda's, nootjes, aardbeien en zoete troep laat ik ook niet staan. Ik kom geen gram aan door ongezond eten, dus dat doe ik graag. Lekker gezond, eet ik ook graag als ik geblowd heb, maar dan moet het goed vlees of erg zoet fruit zijn. Ooit heeft een vriend me witte chocolademousse met bacardi Razz voorgeschoteld, een liter had ik zo naar binnen gewerkt. Even later kwam ik er achter dat het toch nogal machtig spul was, en een gemiddeld mens na twee lepels (als nagerecht) al vol zit. Dat heb ik de hele avond gevoeld.
Ik begin ook altijd te knutselen met maaltijden als ik overdag blow, zo heb ik ooit het beste subway-broodje ooit gemaakt. Jammer alleen dat je de dag er na stinkt naar knoflook, ui en de spoelkeuken van een horecazaak.
Comment