Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik wil vanavond eens een thee maken , en ik dacht aan het volgende recept :
200 ml water
0.5 gram wiet
klontje boter
wat honing .
-eerst het water aan de kook brengen
- klontje boter toevoegen
- wiet toevoegen en een tijdje laten trekken
- in een kopje gieten en er wat honing bij doen .
ik ga naar pinkpop Yeah ben ik echt heel blij om en ik weet zeker dat ik dan weer meer last krijg van mijn oren dus ik wil mijn wiet thee gewoon mee nemen maar kan je het dan ook gewoon koud op drinken als soort van ice thea
of raden jullie me aan om gewoon daar thee te kopen er wat uit te gooien en dan een beetje van mijn wiet thee er bij doen ?
ik maakte vroeger thee voor een hele week. Geen enkel probleem. Alleen koud smaakt ie nog smeriger dan warm.
Als u toch thee voor een aantal dagen wilt zetten gebruik dan 1 gram
(ca. 2 theelepels) medicinale cannabis op 1 liter water. Na de bereiding
zoals hierboven beschreven laat u de thee afkoelen en bewaart u de
afgekoelde thee in de koelkast. Door het toevoegen van een beetje
koffiemelkpoeder aan de bereide thee kan de samenstelling van de thee
voor een aantal dagen worden behouden bij bewaring in de koelkast.
heb da al veel gedaan maar kheb nog iets geleerd destijds in essentie. hasjmelk/ het schijnt wel iets sters te zijn en aangeraden wordt er dat je dat best niet alleen neemt. iemand ervaring??? Dat zou ik graag es weten
grtz nervgas is not a toy
Gisteren: 1 gr widow, 1l water 1 uur gekookt met 2 zakjes rooiebosthee.
na de 3e kop verdeelt over een paar uur voel ik pas een heel klein beetje.
Gezien het tijdstip was ik ook erg moe geworden, heb wel heerlijk klokje rond geslapen..volgende x toch de chocomelk proberen.
Ik ben momenteel een joint aan het roken en ik moet zeggen, deze wiet is echt fantastisch. Ik rook al tien jaar en dit was de eerste keer dat ik heb gekweekt. het resultaat van mijn beginners geluk is echt wel aan mijn ogen te zien. het is jaren geleden dat ik nog eens zo'n goed wietje heb gerookt.
Maar vorige week heb ik er eens thee van gemaakt. ik wist niet hoe, en ik heb 2 gram in een beker gedaan en daar kokend water over geschonken. ongeveer tien minuten daarna afgegoten in een andere mok door middel van een zeef en dat opgedronken.
Ik heb totaal niets er van gevoeld. ze zeggen dat dit veel sterker is dan roken maar ik vond het heel hart tegen vallen
ik las in deze topic dat iedereen het een bepaald moment laten meekoken. en er suiker of honing bij doen om de thc vast te houden. kan iemand dit eens in het geheel uitleggen. wanneer moet je de suiker of honing toevoegen en hoeveel?
Thc lost niet op in (kokend) water. Door het koken kunnen er wel thc-kristallen bezinken naar de bodem.(dispositie) Thc lost in ieder geval op in vetten. (melk). Vetten bevatten carbonium-, hydrogenium- en di-oxygeniumatomen. Ook in suikers komen dezelfde atomen voor, waarbij de hydrogenium atomen zich verhouden tot de di-oxygenium atomen als 2 staat tot 1. Thc lost dus op in vetten (en in lpg, nlg en alcohol, omdat daar eveneens de zelfde atomen in voorkomen) en hoogst waarschijnlijk ook in suikers, omdat deze ook de zelfde atomen bezitten. Met suiker heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik vermoed dat er weinig suiker nodig is omdat de suikers niet snel verzadigd zullen zijn. Omdat water bestaat uit hydrogenium en oxygenium vermoed ik dat de carbonium er zorg voor draagt dat de thc oplost.
klopt ook in suiker maar ons spiesverteringsstelsel heeft dat dan al weg gewerkt voort in je bloed is
maar ken wel rest is pico bello omschreven beter kan niet.
Grtz
als je het naadje van de kous wil weten vraag extreme. top man. ga zo door geniet van je correcte antwoorden
Comment