Sinds dit weekend heeft 420shop
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testers gezocht, 20% korting
Collapse
X
-
Testers gezocht, 20% korting
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Ik zie (op de pc, firefox) bij diverse producten: Beschikbaarheid: Zie levertijd
Alleen die levertijd is nergens te vinden
En persoonlijk vind ik het geknipper van die balk bovenaan nogal irritant tijdens het scrollen. (op de pc)
Op de gsm (ios) ziet het er goed uit !
Past lekker op het scherm, leesbaar, vlot, goed te doen.
Ik moest wel even lachen om de vertaling van Sandalwood die ik toevallig zag: Sandaalhout
En dan de omschrijving: Deze wierook geeft een zangerige geur.
Ah gelukkig; het ruikt in ieder geval niet naar sandalen dus.
* googelt zangerig
zangerig. bijv.naamw.
Alsof er gezongen wordt (in plaats van gesproken)
Voorbeeld: `Velen vinden Zweeds een zangerigere taal dan Deens.
En wat hebben die zangers gegeten gisteravond ?
Geen knoflook hoop ik ?
Je vroeg om een mening eh ..
- Likes 2
Comment
-
Bedankt voor de feedback! Ik heb de vertaling van Zie levertijd aangepast. Voorheen stond de levertijd onderaan de pagina vermeld bij meer info (nu staat het vermeld onder de tab Meer Informatie).
Heb de spelfout van het sandalenhout eruit gehaald
Die balk bovenaan vind ik zelf wel fijn, zal eens kijken of ik de overgang wat rustiger kan maken!
-
Heb even random wat zaken getest op mijn tablet Android 8 Inch Samsung tablet.
Zoeken, filteren en sorteren gaat perfect! Ik hoef dat nu niet meer vanuit de 'desktop modus' te doen.
Alles oogt overzichtelijk en fris, ziet er goed uit JD!
Maar natuurlijk heb ik wel wat op en aanmerkingen
Allereerst vind ik het 'tegenstrijdig' aan het forum dat je bij de wietzaden klakkeloos de informatie overneemt van de breeder, terwijl 75% van je leden weet dat de info van de meeste breeders qua bloeitijd, opbrengsten en oogsttijd niet klopt. Beter kan je dan vermelden dat de geplaatste info van de breeder afkomstig is. (was al langer een ergernis puntje van mij, je forum staat vol goede info dan mag men in je shop info van dezelfde kwaliteit verwachten lijkt mij)
En dan nog wat schermafbeeldingen
Hier staat verkeerd product logo? ( Op elke weergave trouwens van het product)
20171114_141544.png20171114_141505.png
Bij de glowing in the dark bong wijkt de layout iets af, er staat geen aantalblokje.
Deze verschijnt wel als je het product aanklikt. Verder bedekken de buttons 'sale' en 'nieuw' bijna de hele foto van het product.
20171114_141421.png
Net zoals hieronder, je ziet praktischs niets van de kryptonite top, als je op het product klikt mrijg je een grotere foto met kleine buttons, dus dan zie je het product beter. Je zou zowiezo wat grotere afbeeldingen van de producten kunnen plaatsen. Vind het wat 'ieltjes', je moet het product gelijk goed kunnen zien.
20171114_141200.png
De producten die wel en niet op voorraad zijn, staan door elkaar. Het is prettiger als hetgeen wat niet op voorraad is, lager op de lijst staat dan wat wel op voorraad is. Dit was volgens mij voorheen wel zo.
20171114_141309.png
Inloggen ging soepel ondanks de nieuwe website, gegevens werden direct vermeld.
Vind de buttons voor taalkeuze bovenin wel piepklein vermeld.
Voorlopig weer genoeg gezeverd
Ik bekijk van de week de 420shop even op mijn mobiel, of mij daar nog iets opvalt.
- Likes 1
Comment
-
Bedankt stemma, genoeg feedback in ieder geval
Ik zal de kleine verbeter puntjes als eerst ff aanpakken.
Hier staat verkeerd product logo? ( Op elke weergave trouwens van het product)
Bij de glowing in the dark bong wijkt de layout iets af, er staat geen aantalblokje.
Deze verschijnt wel als je het product aanklikt. Verder bedekken de buttons 'sale' en 'nieuw' bijna de hele foto van het product.
Net zoals hieronder, je ziet praktischs niets van de kryptonite top, als je op het product klikt mrijg je een grotere foto met kleine buttons, dus dan zie je het product beter. Je zou zowiezo wat grotere afbeeldingen van de producten kunnen plaatsen. Vind het wat 'ieltjes', je moet het product gelijk goed kunnen zien.
Gelukkig ben ik een tijd geleden al begonnen met grotere thumbnails toe te voegen, dus bij de nieuwere producten zijn de thumbnails niet wazig.
De producten die wel en niet op voorraad zijn, staan door elkaar. Het is prettiger als hetgeen wat niet op voorraad is, lager op de lijst staat dan wat wel op voorraad is. Dit was volgens mij voorheen wel zo.Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Op mijn mobiel Android Samsung S7 zag ik dat je al aan de slag bent geweest
Screenshot_20171114-231415.jpg
verder lijken de kleine foto's met grote labels te verschijnen bij een bepaalde instelling waar foto met tekst verschijnt. Kies je voor de weergave van grote foto's dan staan de labels naar verhouding een stuk kleiner. Denk dat de labels niet 'meebewegen' met de grootte van de foto.
Persoonlijk kies ik overal voor weergave van foto met tekst al verschijnt er op mobiel eigenlijk niet meer tekst zoals op tablet.
Screenshot_20171114-231923.jpg
Screenshot_20171114-232024.jpg
Screenshot_20171114-232111.jpg
Screenshot_20171114-232205.jpg
Hier nog even het verschil in opmaak op mijn tablet,
(duidelijk meer tekst in weergave met tekst)
Screenshot_20171114-233842.jpg
Screenshot_20171114-233750.jpg
- Likes 1
Comment
-
klein foutje gevonden
https://420shop.nl/rollen/joint-accessoires.html link naar de futurola joint roller geeft een 404
Met de joint roller van Futurola was het rollen nog nooit zo makkelijk! Met de Futurola roller maak je eenvoudig en snel kingsize joints. Zelfs op een winderige dag kan met deze rol machine een strakke joint maken.
Comment
-
Ik denk dat je deze link net bezocht toen ik die had gewijzigd, de nieuwe link is https://420shop.nl/futurola-joint-rolmachine.html
-
-
De komende tijd zal de website nog verder worden verbeterd. Dankzij deze verbeteringen zal de website nog sneller laden.
Het is nu ook mogelijk om direct een vraag te stellen bij een product (onder de tab "Vragen".
De afgelopen dagen heb ik een paar honderd producten nagelopen en een grotere thumbnail voor deze producten ingesteld. De rest van de producten volgt snel maar het is een tijdrovend gedoe.
Het updaten van de wietzaden zal binnenkort plaats vinden.
Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment