Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb ook nog T Shirts van jointjedraaien.nl en DinaFem seeds beschikbaar in de maten: L, XL, XXL.
Ben je van plan een bestelling te plaatsen en heb je interesse in een gratis T shirt? Stuur je bestelling nummer samen met je maat door.
De lotto zal zichtbaar worden vanaf 20/4/2015. Leek me wel een geschikte datum
Had het hier even moeten melden, maar bij deze dus... 20 april 2015 gaat het los
Oorspronkelijk geplaatst door JointjedraaienView Post
De lotto zal zichtbaar worden vanaf 20/4/2015. Leek me wel een geschikte datum
Had het hier even moeten melden, maar bij deze dus... 20 april 2015 gaat het los
Als dat geen service is van post.nl,gisteren verzonden rond 17u,vandaag om 13 u afgeleverd aan de deur
zat net zonder vuur,aanstekers genoeg nu voor een tijd,thanks JD voor de mooie prijs,ik ga een mooi plaatsje zoeken voor die fresian ducks
hoi kan ik me nog inschrijvezn ben al even lid bij 420 shop en heb pas nog een vrij grote bestelling gedaan..en hoe kan ik me dan inschrijven want vind het ni echt trug
Comment