Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Misschien is er interesse voor Waxy tubes van borosilicaatglas, kwalitatief beter dan een kunststof tube en voordeliger dan de dexso tube. Dexso gas is niet geschikt voor kunststof. Zelf koop ik hem niet want ik heb de Dexso tube al.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zelf lijkt mij dit ook wel wat, de CBD versie dan.
Bestel ik direct JD!
t is een soort glazen buisje die je er in doet alsof t een gewone tip is maar t is een stuk steviger en ik vind dat de hits koeler zijn dan als ik van een gewone tip rook
en als ie vies was deed k m 2x in de vaatwasser en was ie weer schoon
Meer zaad keuze.
Meer plantenvoeding keuze.
Cannabis cosmetica voor de ladies.
CBD capsules i.p.v alleen olie.
420 Designer t-shirts en bijbehoren.
De komende tijd zal Kera Seeds worden geupdate en nieuwe soorten worden toegevoegd worden aan de website.
Voorlopig blijft het bij Plagron voeding, biotabs en Powder feeding. CBD olie, capsules en pasta zijn verkrijgbaar.
Inmiddels zijn de volgende cosmetica producten toegevoegd: cannabis bodymilk, Shampoo, Badzout, en Massage Gel.
Speciaal voor de carnaval: Cannabis kostuum
Ben ondertussen wel enorm onder de indruk geraakt van Kera seeds, deze kunnen wel wat hebben en zijn echt handig voor beginnende kwekers (zowel ervaren).
Dat carnaval kostuum is geniaal JD hehehe.
Comment