He ik heb geen wiet meer en ga wel naar een shop halen. Is er iets dichtbij de belgische grens dan Tilburg of eindhoven. Is een eind rijden en ik ben vrij lui. Stuur maar een pb als er geen shops adressen mogen gepost worden?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coffeeshop dicht bij Bel grens?
Collapse
X
-
Aahhh das balen dat je droog staat
Je mag overigens gewoon de naam en adres van de shop noemen.
Dat is het enige gratis reclame die ze hier krijgenVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
-
Droog* Goh weet je, ik rook graag ik vind persoonlijk dat ik dan betere focus heb en dichter bij mezelf sta. Ik denk graag en als ik wietje doe dan denk ik wat breder en minder oppervlakkig. Persoonlijk vind ik dat dus het enige verslavende eraan... dat ik nood heb aan een bredere kijk op het leven. Teveel denken is ook niet super, je moet ook nog wat doen met je gedachten.
Ja maar een pb'tje mag ook hoor kwestie van het wat gezellig te maken.
Silas zou er eventueel een regio toegevoegd kunnen worden aan het profiel? Zo weet je of iemand belg is en in je buurt woont of niet? Ik heb per toeval ook iemand hier leren kennen die ook in mijn stad woont en was aangename ontmoeting. =)
-
-
Ik duik met een vriend richting nederland voor een weekendje. Erhm wat is de shopprijs van een gram daar tegenwoordig. We gaan naar eindhoven volgend weekend. Ik wil natuurlijk niets mee in de wagen nemen want dat is te risicovol.
Graag wil ik wel weten waar ik aantoe ben en of we dan kiezen om te gaan of niet.
Comment
Comment