Zwaar achteruit gegaan de kwaliteit in Amsterdam, zijn al prijzen van 30 euro voor een grammetje... Kun je beter naar een stad als Eindhoven gaan, minder gekke prijzen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Amnesia NL View Post
In het centrum kan je gewoon hele goede kwaliteit krijgen hoor. Bijvoorbeeld coffeeshop de Tweede Kamer, daar komen alleen maar Amsterdammers (en wat verdwaalde toeristen aangezien de coffeeshop in een klein steegje zit.
En heel fijn dat je zo over een stad praat die duidelijk niet (goed) kent.
Het is hetzelfde als ik ga roepen dat Groningen een saaie stad is terwijl ik er nog nooit ben geweest. Mensen napraten heet dat.
Maar voor de geintereseerde mensen:
Haal je wietje lekker op bij de volgende shops in Amsterdam
Tweede kamer, Boerenjongens: misschien op het forum beter bekend als de shops achter Amsterdam Genetics.
Dampkring: Is goed, vrij bekend
Prix d'ami: is goed maar wel echt heel toeristisch bijna altijd retedruk. 200 meter van het Centraal Station af.
Eerste hulp: Hier heb ik jarenlang na werk met collega's wat uurtjes heb vertoefd.
Greenhouse: Mag niet ontbreken maar heeft niet mijn voorkeur aangezien het altijd retedruk is.
Barneys: Goede shop
Comment
-
Wij gaan dinsdag naar Amsterdam de toerist uithangen.
Na een bezoek aan het Rijks, waar elke Hollander eens in het leven moet zijn geweest
Net zoals je eens in je leven met miljoenen rondjes moet lopen als je middelen het toelaten
Een coffeeshop bezoek kan niet uit blijven. Maar welke en waar?
Voorwaarde is dat ik de shop kan bereiken via de metro en ik heb het idee dat er op het forum weinig echte Amsterdammers zijn
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
Comment
Comment