De shop heeft goeie wiet. de zakjes zijn redelijk gezellig sfeertje. ze verkopen 9, 12, 18 en 24 ik beveel de illusion haze aan
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
coffeeshop Illusion Zuidlaren
Collapse
X
-
Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren
Er is geen wietpas. Er is trouwens een drive-in waar je met de auto door heen je wietjes/hasjes kan halen.
Een update ze vekopen 5 verschillende soorten wiet en 3 soorten hasj. Ze verkopen ook gruis voor 15 euro voor een vol gestampt zakje maar niet echt lekker
Comment
-
De koffie shop illusion in zuidlaren,is super nu.
Ik kwam er toevallig langs,4 soorten bio wiet.
Precies mijn ding.Kreeg eenkop koffie en maakten een gezellig praatje.De wiet amnesia
Illusion is zo sterk dat ik de joint wel 3x wegleg.
Zo waanzinnig high benik van een koffieshop wiet allang niet meer geweest.Dat is zeker wel 25 jaar terug.
Zeer gezellig en voor mij helemaal,er lopen 2 staffords rond,die roken
gelijk dat ik hun vriend was,en het geurtje van mn eigen hond hielp daarbjj.Zo uitbundig begroet,maakt dat je direkt nietmeer weg wil.
Doglovers heaven.
Ik geef een dikke 9 voor de weed.
Een dikke 8 voor sfeer.
En een 9 voor de staffords en hun baasje.
Het heet zo, maar is het niet. ILLUSION.******
TUINBROEK[emoji3] [emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji169]
Comment
-
Ik kwam hier sinds 1997 enkele keren per week. Kon na mijn late dienst vaak nog even scoren als ik kort na sluitingstijd kwam. Vanavond, ondanks oogcontact met Mark, die mij al jaren kent, kon ik klaarblijkelijk dood vallen.
Prima, als je zo met een vaste klant wilt omgaan, dan haal ik het wel bij een ander. Toedeloet!
Comment
Comment