Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste Coffeeshops in Arnhem?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostID is ook goed hoor
Comment
-
Nja, er zijn ook heel veel topics over coffeeshops.
Feit is dat er meer problemen voorkomen met het kweken van wiet dan met het kopen er van, dus meer topics daar over- Als je bij een shop geweest bent wordt het ook erg op prijs gesteld als je daar een leuke (eerlijke) recensie over schrijft op JD!
Moest ik daarheen gaan zou ik eerst even googelen
Upstairs heeft een mooie eigen website waar bijv. de huisregels staan. (ook in het Engels
Lucky Luke heeft een redelijk actieve facebook account waar ik ook wat buitenlandse reacties zie.
De kwaliteit van de wiet kan verschillen natuurlijk, maar dat is bij elke shop.
Je bent afhankelijk van je leveranciers.
Comment
-
Voor wiet De Walm en voor hasj de THC lucky luke krijg je vaak minder als dat je voor betaalt zero zero kom ik eigenlijk nooit meer wel goede wiet en voorverpakt dus je ziet gelijk wat je krijgt voor hoeveel
pinguing na het heropenen nooit meer geweest binnenkort weer langs was altijd wel oke en vroegen geen id
Omigos in de stad is van marokannen dus hasj is daar ook altijd goed en de wiet is oke
joint venture vond ik matig
bij omigos zit ook n shop boven aan n trap upstairs vgm lekkere soortjes wiet en ze hebben n vaporizer in de shop toen ik er was idgv
en bij de vue zitten er 2 1tje heeft altijd aanbieding 2 gram voor 11 of 15 euro dat is happy days en de andere is speak easy maar deze zijn beiden ook wel oke
voor de rest geen rare regels gwn id mee en buitenlanders mogen ook
- Likes 1
Comment
Comment