Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lommelbergen (reuver)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lommelbergen (reuver)

    Korting op 420shop
    we gaan binnenkort met enkele vrienden terug voor week op reis naar nederland en zoals ieder jaar bezoeken we een coffeeshop in de buurt voor wat lekkere nederlandse specerijen...

    nou vraag ik me af waar de dichtsbijzijnde coffeeshops zijn en welke in de buurt de beste zijn... (we verblijven in het landal park de lommelbergen in reuver)

    dankuwel

    #2
    Re: lommelbergen (reuver)

    je zou naar roermond centrum kunnen gaan!daar ligt de skunk.goede wietjes ,veel keuze,maar net als alle shops prijzig!
    aanrader is skunk pepsi of katchou.
    grtz

    Comment


      #3
      Re: lommelbergen (reuver)

      dankuwel, zal ik zeker eens proberen.
      zoals je misschien al dacht zijn we belgen, zal dat geen probleem zijn voor ons on wietjes te krijgen?

      Comment


        #4
        Re: lommelbergen (reuver)

        zeker niet ,belgen zijn meestal wel welkom in de shops!
        grtz

        Comment


          #5
          Re: lommelbergen (reuver)

          leuk om te horen van nederlanders dat je welkom bent, doet me deugd

          nog 1 vraagje, kan ik mezelf daar ook een grinder aanschaffen, mijn vorige is ergens verloren gegaan...

          Comment


            #6
            Re: lommelbergen (reuver)

            yep,no problemo!

            Comment


              #7
              Re: lommelbergen (reuver)

              Hey in venlo http://www.roots-oase.nl/ dat is ook in de buurt bij reuver.
              Gzz

              Comment


                #8
                Re: lommelbergen (reuver)

                Beste Maxim

                In Venlo zou ik de ROOTS OASE ZEKER MIJDEN.
                Ze verkopen je hier veelal natte weed die elke dag zwaar in kwaliteit wisselt maar je weet zeker dat je er nooit stoned wordt.
                Tevens moet je hier lid worden ze werken met een pasjes systeem, waarbij zelfs een foto van je geknipt wordt.
                Er hangt een soort van louche sfeertje ENIGE VOORDEEL IS TREKKEN ZICH NIKS AAN VAN HET ROOKVERBOD GEEN AFSCHEIDING

                De place to be is nobodys place in venlo ligt 100 meter van het station af, ook deze shop werkt mat een lidmaatschapsysteem maar als je de kwaliteit van de weed ziet weet je ook waarom, het is voor beleefde mensen die een id kaart bij hebben geen probleem om lid te worden
                Last edited by Eerzame Blower; 28 August 2010, 19:40.

                Comment


                  #9
                  Re: lommelbergen (reuver)

                  @ eenzame blower,

                  khad idd al slechte recenties gelezen van de ROOTS OASE in venlo, ik had al besloten om in roermond te gaan.
                  Want de andere shop heeft ook zo'n pasjes systeem nodig, en om snel een paar gram te halen heb ik geen zin om een pasje aan te maken enzo...

                  daarom had ik besloten om in roermond te gaan.

                  Bedankt voor de info

                  Comment


                    #10
                    Re: lommelbergen (reuver)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eerzame Blower View Post
                    Beste Maxim

                    In Venlo zou ik de ROOTS OASE ZEKER MIJDEN.
                    Ze verkopen je hier veelal natte weed die elke dag zwaar in kwaliteit wisselt maar je weet zeker dat je er nooit stoned wordt.
                    Tevens moet je hier lid worden ze werken met een pasjes systeem, waarbij zelfs een foto van je geknipt wordt.
                    Er hangt een soort van louche sfeertje ENIGE VOORDEEL IS TREKKEN ZICH NIKS AAN VAN HET ROOKVERBOD GEEN AFSCHEIDING

                    De place to be is nobodys place in venlo ligt 100 meter van het station af, ook deze shop werkt mat een lidmaatschapsysteem maar als je de kwaliteit van de weed ziet weet je ook waarom, het is voor beleefde mensen die een id kaart bij hebben geen probleem om lid te worden
                    nou dan ben jij nooit meer bij roots gweest
                    nobodys is veelste gierig, je krijgt veelste weinig voor je geld en meer dan de helft van de tijd is bijna alles op wat ze aanbieden.

                    Comment

                    Bezig...
                    X