Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weert,, Paradox of Hobbit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Weert,, Paradox of Hobbit

pas white widow gaan halen in de hobbit, kan mij de prijs nietmeer goed herinnere maar zal ongeveer 7-8 € zijn geweest...
    nu gister avond voor het slape gaan mijn eerste er van gerookt en .... niks!
    echt raar, had ne kleine gerold, puur.... maar voelde echt niks maar dan ook niks!

heb toen ook nog ne gram afghaan gekocht van 6.5 €, en deze maar eens binnenkort probere...

de white widow van de para vond ik dan alweer echt geniaal! zo lekker...

en ook de amnesia van de hobbit, die ik 1x daar heb gekocht, was toen ook zeker zijn prijske waard !
    Amnesia heb ik niet meer in de rekke zien ligge, anders zekr een 2de keer gekocht!
    Ma nu valt mij die white widow toch hard tege!

Grtz!

Comment

Ik was vrijdag nog naar de hobbit geweest, wat ik nog weet;
      Afgaan 6eur
      Ketama 7,5eur
      Blonde bloem 8 eur
      Polm
      (ik was alleen op zoek naar hasj dus van wietjes weet ik niets)

Comment

Pas nog Afgaan gekocht in de Hobbit, niet aan te raden.
        Als je echt goeie hasj wilt kopen in weert, ga dan paradox voor ketama gold, een van de beste hasj die ik heb gerookt.
        Peace
        A friend with weed, is a friend indeed

Comment

ik ben het slachtoffer geworden van een drugrunner,een tijdje geleden, die ten eerste een vals nummer opgaf, en dan ook nog met geld ervandoor ging, vertrouw dus nooit iemand buiten de hobbit.Als iemand je aanspreekt, probeer het te negeren, en vertrek gewoon.

Comment

dit weekend ng es langs de hobbit gegaan.. viel me beetje tege eiglijk omdat ze maar 2 soorte op de wietkaart hadde staan (hasj niet op gelet).

blue mystic: 9,5 eur/gr
            indica: 9 ? eur/gr

anyway 2 gr blue mystic meegenome..hoeveelheid viel mee ma heb al vollere zakjes in de hobbit gekrege..wel een goed wietje met en nice effectje

peace out
            I know a place..where the grass is really greener

Comment

Gisteren weer Para gegaan, de kwaliteit van de wiet is op dit moment zeker aan te raden in de paradox. Het enige nadeel is dat, sinds ze de verbouwingen hebben gedaan (waardoor de shop er nu wel heel vet uitziet), de prijzen een beetje omhoog zijn gegaan. Even een korte samenvatting:

Powerplant: 9 eur/gr => zeker aan te raden: specifieke, scherpe geur en sterke high. Prijs/kwaliteit heel goed
              White widdow: 10.5 eur/gr => aan de kwaliteit is niets veranderd, nog altijd dezelfde white widdow waar de para bekend voor staat, alleen de prijs is zwaar gestegen
              Paradox special: 12 eur/gr => op dit moment de lekkerste wiet die ze verkopen. Qua smaak niet te overtreffen, een heel hazy-ervaring
              Amnesia: 13 eur/gr => persoonlijk vond ik hem niet zo lekker in vergelijking met de para special, maar je wordt er goed gaar van

Btw. iemand die ook weleens een voorgerolde rookt, dan moet je zeker eens een wietsticky (2 eur) of een thai joint (3 eur) kopen, je zal er geen spijt van hebben.

Ciao
              A friend with weed, is a friend indeed

Comment

aanbieding in de para!
                2,5 g spoetnik hasj voor 15 euro
                5g voor 25 euro ! zeker de moeite!

Comment

en van wietjes iets aan te raden wat niet te zwaar is, want heb mijn afkeer wel gekregen met thc-rijke wiet uit de paradox.. of voorgerolde?
                  en is er nog steeds passencontrole (id-kaart) en/of geld er de nederlandse wietpas al?

Comment

Powerplant vn para is ook erg goed

paradox special zou je ook zkr es moeten probere, wel redelijk sterk

mijn id word er nooit gevraagd, maar dit kan komen omdat ik er meerdere keren per week kom..waardoor ze me daar ondertussen wel een beetje zulle kenne

wietpas is er niet

peace out

---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:49 ----------

oh en als je vn hasj houdt zou k zowiezo es en nepal joint nemen..

6 euro, maar deze is wel echt goed..lekkere scherpe smaak en nice effectje

zero joint is ook lekker, maar iets minder sterk..deze kost 5 euro

Comment

Comment

iemand een tip voor een zeer lichte wiet met een lekker smaakje?
                        chill!

Comment

zou dn gewoon powerplant neme..die valt ng mee, maar doet toch even goed zen werk

peace

Comment

Gisteren hier geweest, de "dealer" een onvriendelijke kale man al iets ouder, vond ik enorm tegenvallen, zeer arrogant.
                            Wiet opzich viel goed mee, maar redelijk weinig gekregen! normaal krijg ik in de paradox altijd wel een goed grammetje deze keer niet, wat een afknapper!

Comment

ik ben altijd bedient geweest door een vrouw..
                              en LegalizeIt, ik heb inderdaad de powerplant en K4 of zo iets (voorgerold) gekocht en het was zeker geen tegenvaller!
                              hoe zit het nu met die anti-buitenlandersbeleid voor coffeeshops? gaan ze die wietpas invoeren of niet..

Comment

ik vind de paradox te commercieel

en alle grammetjes apart verpakt en prijzen hoog

Hobbit is chill

Fijne mensen de shop is gewoon zoals het 20, 30 jaar terug was

idd wel jamer dat de rookruimte een bushok grootte heeft

gewoon wiet halen en thuis blowen

Groeten

Comment

Bezig...
                                X