Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

    weet er dan ook iemand als ik naar de Paradox in Weert ga dat ik (als buitelander) 5 gram wiet meekrijg of niet?

    Comment


      #32
      Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

      De pas is helaas niet het enigste probleem voor onze zuiderburen en ons
      Het kabinet komt met voorstellen zwaardere straffen te stellen op de (voorbereiding van) in- en uitvoer, teelt en (georganiseerde) handel van drugs en tot aanpassing van het onderscheid tussen harddrugs en softdrugs.
      het lijkt erop dat dat de eerste stap is.
      it's his line so only God knows
      Grtz Kush

      Comment


        #33
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #34
          Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

          is dat nu een ja of nee?

          Comment


            #35
            Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

            Is wat een ja of een nee?
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #36
              Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

              " weet er dan ook iemand als ik naar de Paradox in Weert ga dat ik (als buitelander) 5 gram wiet meekrijg of niet? "
              nee,, ik vraag dit niet om te zeuren,, maar omdat ik dan wat benzine kan besparen.

              Comment


                #37
                Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                Na de invoering van deze regel zal dat dus niet lukken. Ik weet niet of ze op dit moment ook belgen toelaten, ik ben nog nooit in die Coffeeshop geweest noch in Weert zelf.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #38
                  Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                  volgens een krantbericht is weert en nog 5 andere (van de 8) limburgse gemeentes afgehaakt van de wietpas.
                  maar ze hebben mij er altijd toegelaten,, ma vroeg me dus af of ze nu definitief en voor heel nederland die pas ingevoerd hadden..

                  Comment


                    #39
                    Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                    fokking k8t pasjes, wat krijgen we straks, de blowchip?!?!
                    't hele systeem is belachelijk.. ze schieten der niks mee op. want het is toch wel duidelijk dat de straathandel (vooral in de grensstreken) zal opbloeien bij invoering van die wietpasjes...

                    Ze gooien alles uit de kast om het de coffeeshops zo moeilijk (on)mogelijk te maken en tegelijkertijd de overlast en criminalitijd in de hand te spelen. Om later, als dit bijvoorbaad verdoemde plan, gefaald is, keihard te gaan handhaven.

                    Comment


                      #40
                      Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                      http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad...coffeeshop.ece nog zo een artikel over de zogenaamde wietpas (is wel een oud artikel).
                      waaruit blijkt dat er toch coffieshop-eigenaar tegen de wietpas zijn en dat er volgens mij (zoals al eerder door iemand vermeld) veel coffeeshops bankroet zullen gaan.

                      Comment


                        #41
                        Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                        99 % van de coffeeshops in amsterdam kan de deuren sluiten als er zo'n systeem komt, daar zit behoorlijk wat kapitaal dus denk niet dat dit er meteen zal van komen

                        Comment


                          #42
                          Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                          precies of enkel buitenlanders overlast veroorzaken... Als de politie nu eens meewerkt met de coffeeshop en dat de politie namen doorspeelt aan alle coffeeshops van personen die overlast veroorzaken en die zo systematisch weigeren via zo een kaart waarvan de aankoop, datum naam en adres beschermt worden in een gecodeerde database welke om de 24 uur gewist word?
                          En wat maakt het uit dat een toerist meer koopt om een tijdje voor te kunnen? zorgt dit echt voor overlast?


                          gtzz

                          Comment


                            #43
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #44
                              Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                              Weet je dat hele pasjes gebeuren is waarschijnlijk bedoeld om die excessen te krijgen, dat het op straat illegaal word verhandeld en op hetzelfde Nivo als andere drugs te plaatsen, men zoekt de overlast en problematiek, als je cannabis wil de-decrimininaliseren moet je t eerst criminaliseren... Zodat de angstige bevolking straks smeekt om een verbod..

                              Comment


                                #45
                                Re: wietpas enkel voor meerderjarige Nederlanders

                                ik ben het helemaal met je eens floepert. ZO zie ik het ook.
                                Veel mensen gaan er van uit dat we(cannabis activisten) de regering moeten leren wat cannabis is. omdat men er van overtuigd is dat ze door onwetendheid cannabis criminaliseren. Maar niet sis miinder waar. natuurlijk weten ze prec alle voordelen van cannabis. volgens mij is dat juist de rede dat ze het verbieden.

                                Natuurlijk weten ze prec hoe of wat. ze lezen alles, zien alles, weten alles. ze hebben zelfs goed naar ons geluisterd op die fameuse cannabis tribunaal dagen. en mede daarop hebben ze hun propaganda en strategie degelijk aangepast. Natuurlijk weten ze dat er meer overlast komt door hun actie's en beleids vorming. Maar je kunt ook zien dat ze het hele strafrecht en politie apparaat op de komende overlast ingesteld hebben. waaruit ik opmaak dat ze wel degelijk bewust zijn van de ellende die komt door hun plannetjes. In de media regent het straks met voorbeeldjes van overlast. Om een veiligheids dienst aan het werk te houden heb je burgelijke ongehoorzaamheid nodig. die burgelijke ongehoorzaamheid creeren ze nu. straks is niks meer gedoogd, behalve hun eigen criminele kabinet. en weetje, het gaat niet eens echt om die wiet. Maar om totale controle over iedere individu in onze samenleving.

                                Comment

                                Bezig...
                                X