Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht
Collapse
X
-
Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht
Superbediening, veel respect voor Black Widow! We kwamen first-time-costumer binnen in de black widow en mochten onmiddellijk aan de vaporizer
Thumbs up! Voor de rest heel degelijke wietsoortjes, Gucci Haze en vooral Special Haze zijn toppers tegen een prijs tussen 12-13 eurie.
PeaceA friend with weed, is a friend indeed
-
Oorspronkelijk geplaatst door SmokingSjilder View PostWe kwamen first-time-costumer binnen in de black widow en mochten onmiddellijk aan de vaporizer
gstr ng ff naar de black widow gegaan..grammetje special haze van 14 euro gekocht.
goeie hoeveelheid (voor je neus afgewogen) en lekker wietje met een goed effect.
peace outI know a place..where the grass is really greener
Comment
-
northern lights
white widow
geronimo haze
mata hari haze
special haze
amnesia
amozia
rond de 11de september ben ik geweest
prijzen weet ik niet precies ligt tussen de 9 en 15 euries
zelf special haze gehaalt voor 14/15? 20 eur gegeven, en echt een leuk zakje gekregen! (leek een 2 g te zijn) en ENORM droog, niet zoals de rest van maastricht =p
Comment
-
Ben er vorige week woensdag 3 gram Dessert Haze gaan halen, 11€/gram, persoonlijk favorietje uit Maastricht vanwege de prijs/kwaliteit. Daarna nog 2 gram NLX in de Easy Going gaan halen, daar hebben ze beter gegeven dan in de Black Widow en ook heel lekkere wiet, die ook nog eens een heel relaxed gevoel gaf!
Kortom; productieve trip naar Maastricht gehad! Nu maandag terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulbite View Postnorthern lights
white widow
geronimo haze
mata hari haze
special haze
amnesia
amozia
rond de 11de september ben ik geweest
prijzen weet ik niet precies ligt tussen de 9 en 15 euries
zelf special haze gehaalt voor 14/15? 20 eur gegeven, en echt een leuk zakje gekregen! (leek een 2 g te zijn) en ENORM droog, niet zoals de rest van maastricht =p
Comment
-
Naar de reacties te zien valt de wiet blijkbaar wel goed mee, ik ga er binnekort mischien wel is langsgaan
Maar als we gaan parkeren we altijd in de buurt van de boten of in de buurt van de cool running, is het beter om met de auto tot daar te gaan of zijn er andere mogelijkheden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tkief View PostMaar als we gaan parkeren we altijd in de buurt van de boten of in de buurt van de cool running, is het beter om met de auto tot daar te gaan of zijn er andere mogelijkheden ?I know a place..where the grass is really greener
Comment
Comment