Tijd geleden was ik in Amsterdam en werd ik teleurgesteld door de prijs/kwaliteit. Hoe kan het nou dat een straatdealer betere kwaliteit tegen een lagere prijs verkoopt? - Dat was het gevoel waarmee ik terugkwam na een week in amsterdam te verblijven voor mijn werk. En het is heus niet zo dat ik maar 1 coffeeshop heb gedaan in het centrum.
Binnenkort ga ik naar Maastricht. Is het daar beter? Kunnen jullie een coffeeshop aanraden met een goeie prijs/kwaliteit verhouding?
Als in; een goede stoned indica voor rond de 7 a 8 euro / g ?
In amsterdam soms tot 16 betaald voor redelijk zwakke wiet. Die in sommige gevallen nog nat was. Of bestel je een paarse soort en krijg je een groene. Of iets dat helemaal niet lijkt, proeft of het effect heeft van wiet. Daarom: goede suggesties alsjeblieft!
Binnenkort ga ik naar Maastricht. Is het daar beter? Kunnen jullie een coffeeshop aanraden met een goeie prijs/kwaliteit verhouding?
Als in; een goede stoned indica voor rond de 7 a 8 euro / g ?
In amsterdam soms tot 16 betaald voor redelijk zwakke wiet. Die in sommige gevallen nog nat was. Of bestel je een paarse soort en krijg je een groene. Of iets dat helemaal niet lijkt, proeft of het effect heeft van wiet. Daarom: goede suggesties alsjeblieft!
Comment