Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen spacecake te vinden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geen spacecake te vinden?

Geweldig!
    Ik woon hier in een klein hol in Limburg. Er valt niet veel te bekennen hier.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

In het cakebeslag?! Ik wilde gewoon eerst de boter mengen met de wiet, en dan verder gaan.
    Of zoals die video met Baard, gewoon alles maken, roeren, en dan de wiet erbij en nog eens roeren.

Excuses voor mijn achterlijke vragen.

Comment

Mooi receptje voor hasj choco:
      5 gram Afghaan 1/3de 1ste persing, 2/3den 2de persing op 1l chocomelk ( best je choco ook zelf maken )
      Je hasj er pas bijdoen net na je je melk hebt toegevoegd en goed blijven doorroeren!
      Warm is het lkker maar in dit weer ( spreek nu ff over het weer in Hongarije, weet ff niet hoe het bij jullie is ) best fris drinken!
      Je choco smaakt lkker kruiderig, en je word er super high van ! Het effect duurt ook lekker lang

🔞
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bijna een hele gram gegeten, en er is gewoon niks gebeurd.
        Al 5 uur niet. Hoe kan dat nou?

Alles was perfect gelukt met bakken.

Comment

Probeer mijn choco receptje ns kijk wel naar een donker bruine, licht kneedbaar soortje !
          Liefst als je hem verbrand dat er een licht blauwe rook van komt da's prima kwaliteit

🔞
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

hoi,

coffeeshop Ralax in amsterdam verkoop ze wel.
            heb het laatst daar gegeten superrrrrrrrr was het.

Comment

Hoe heb je die gebakken dan ?
              Heb je wel eerst wietboter gemaakt, of gewoon die wiet door het beslag gemikt ? bleh.gif

De recepten voor spacecake, wietboter, brownies, wietchoco, wietthee etc etc etc kun je hier vinden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee, wietboter gemaakt.
                Alles was perfect gelukt. Echt geen idee waarom er iets mis ging.

Comment

heb je je wietboter in een pot recht op het vuur gemaakt of au bain marie gedaan, als je het rechstreeks op het vuur hebt gemaakt dan ben je wellicht over de 200graden gegaan en is je thc verdampt, plus heb je het wel een uur laten staan en laten intrekken in de boter ?

en dan nog te denke ben jij zwaar stoned van 2jointjes, ik niet. dus van een grammetje in een cakeje ga je niet veel voelen
                  Last edited by PropainBob; 6 July 2013, 19:21.

Comment

Ik heb de boter in een bakje gedaan en het bakje in een pan met kokend water gelegd, dus het is niet over de 200 graden heen gegaan.
                    Wiet erbij, goed geroerd, af laten koelen. Ook even de vriezer gebruikt.

En vervolgens gewoon cake gemaakt.

Comment

En die wiet is wel in orde ? Of komt het van een louche straatverkopert ?

Van 2 jointjes goeie wiet wordt jij echt wel apestoned propainbob.
                      Ik zou je bijna een sampeltje opsturen
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja ik wou net zegge rook maar is een goeie amnesia dan ben je na een paar hijsen al apestoned.. wat voor wiet heb je in die cake gedaan en heb je hem in de shop gekocht

groetuh uit brabant KUT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pretsigaret View Post
                          Ja ik wou net zegge rook maar is een goeie amnesia dan ben je na een paar hijsen al apestoned.. wat voor wiet heb je in die cake gedaan en heb je hem in de shop gekocht

groetuh uit brabant KUT
                          hehe nee amnesia is niet men ding, ben niet zo voor sativa's in het algemeen, geef mij maar een zware indica met een zware stone, maar dan nog op al men avonturen in de shops, op straat en bij de kwekervrienden, ben ik nog maar een soortje tegengekomen dat me bijna lam legde na 2jointjes, White OG van karmagenetics, amnesia en al die G13Haze kruisingen vind ik maar niets, daarom dat ik nu nog enkel rook voor het mellow en de flavour, zou is een tijd moeten stoppen met roken om dat echte stoned en high gevoel terug te vinden, nu is het spijtig genoeg als een pilsje drinke van smorgens tot s'avonds om "licht krokant" te geraken

OT
                          mischien toch eens een hele cake maken, kan je niet van vrienden ofzo aan bladafval geraken?

Comment

White Widdow uit een koffieshop.

Comment

ZALIG zal ik zeker testen! Complimenten!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Sorry wou reageren op receptje van Nik...
                              Nieuw op Jointjedraaien.nl
                              Toch succes met je cake!

Comment

Iemand enig idee wat er mis is gegaan? THC verbrandt by 157 graden celcius, en kokend water bij 100 graden.
                                De wiet zat duidelijk in de cake, en hij rook er ook naar.

Toen ik het fijn heb gemaakt, heb ik wel de hele tijd met m'n vingers aan de wiet gezeten. Kan dat ertoe hebben geleid?

Comment

Bezig...
                                X