Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
veel mensen komen terug met 'brabantse witte' en daar is iedereen tevreden van. ben maar eenmaal in de club 88 geweest en vond de simpele nlx ook niet slecht, die ligt meestal wel tussen de standaard prijs (vlug in waarde geschat €8/gr).
verder niet te veel verwachten, het is er zeer klein. men krijgt er veel wiet, ook werken ze met een ander systeem dacht ik (per €5 - 10 - 20 - ...) maar jammer genoeg tegenover sommige kwaliteit uit maastricht vind ik dit toch wel te merken. geleen is voor de meeste ook een optie vanwege de snelweg.
edit: ik zie nu pas dat er een andere topic over was, de mensen zullen het wel vinden neem ik aan.
Kom vandaag nog eten, drinken en relaxen bij Genesis Geleen en maak kennis met ons uitgebreid assortiment aan cannabis, CBD producten, blowartikelen en meer!
Genesis is duur aan het worden: weed
Snowball: 10
White Widow: 10
Cheeze: 13
Amnesia: 14 hash
zal ik volgende eens beter naar kijken tabisla, hya polm, zero, prijzen van 8 tot 11
Club 88: weed
NLX: 7.5
Brabantse Witte: 8.5
Bubblegum: 9
Silver Haze: 9
Cannalope Haze: 10
Amnesia: 11
soms ook nog een soortje van 12 (jack herrer, jackpot, ...)
Hash
Polm
Super Polm
King Hassan
Caramel (niet altijd beschikbaar)
prijzen van 6 tot 10
In genesis koop je klaargemaakte zakjes van 1 of 2 gram
Bij Club 88 is de NLX per 5, 10, 20 & 30 verkrijgbaar, de andere wietjes per 10 euro. Hash wordt afgewogen, minstens 1 gram
Een vriend van mij wil daar ook altijd naartoe, maar ik haat die shops. Krijg stenen kloten van 10 kleine zakjes in mijn zak en eigenlijk vertrouwt ik voorverpakt spul voor geen meter. Het is ook niet goedkoper als in Maastricht, dat kun je wel zien. Sommige soorten misschien. Wat ook zo is: gek dat die shops van elkaar afhangen wat Belgen betreft, want als er maar 1 shop zou zijn, zouden velen verderrijden naar Maastricht.
Comment