Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
coffeeshop "RELAX" Sittard
Collapse
X
-
Re: coffeeshop "RELAX" Sittard
Tja, idd, maastricht sucked, daar lachen ze de droegstoeristen is goed uit..
Wij gaan ook regelmatig naar de relax in zitterd, geen kwaad woord over. Vriendelijke uitbater, goede prijzen (toch voor een coffeeshop) en zotte opgefokte chemische wiet. "Daar ga je hard van".
Nog een pluspuntje, als je er 5gram koopt krijg je gratis pakje blaadjes en tipjes. Mooi meegenomen.
Ik koop er meestal de skunk, 8/g.
Groetjes
Comment
-
Ben de laatste tijd vaker bij de Relax langsgeweest en ben zeer tevreden over de qualiteit van de wiet en wat ze je meegeven.
Heb gister nog de Hannaloeloe (spelfouten voorbehouden ;P) gehaald 11€/g.
En de Amnesia van 12€/g.
In vergelijking vondt ik de Hannaloeloe een krachtigere en meer fruitige geur hebben dan de Amnesia. Maar de Amnesia slaat je dan weer meer op de kop qua gaarheid dan de Hannaloeloe (maar daarom heet ie ook 'Amnesia').
Heb drie dagen geleden ook nog de Cannalope gehaald 10€/g en eerder nog de Silverhaze (dacht 10€/g weet niet meer zeker).
De Silverhaze was gister helaas al weer op.
Als ik moest kiezen tussen de Cannalope en de Silverhaze zou ik toch gaan voor de Silverhaze.When you smoke the herb it reveals you to yourself
Comment
-
Als ik in de buurt ben spring ik altijd wel eens de Relax binnen voor de cannalope, lekker wietje aan 10€/gr. Blaadjes en tipjes krijg je gratis bij als je 5gr koopt.sigpic
Trixters kweekje
Comment
-
ben vorige week even de shop binnengesprongen
je moet door een bezoekersteller stappen
en dan kom je bij de dealer toe waar je 2 grootte plasma schermen staan met aantal soorten op
de verkoper zak dat ik iets aant zoeken was en vroeg of hij kon helpen
en vroeg of hij geen super silver haze had want 1 van boven vermelde reacties zei dat ze die hadden
ma blijkbaar hebben ze dat nog nooit verkocht
en schoof de silver haze en amnesia onder men neus (beide 12,5eur)
en twijfelde niet en nam de amnesia de geur was zo fel dak de silver haze niet meer rook xP
ze wegen netjes voor je neus af...en steken het achteraf in een papieren zakje en verzegelen het met een sticker
vriendelijke mensen
goeie amnesia ( de echte )
Comment
Comment