Coffeeshop Extra in Tilburg
Veldhovenring 69, Tilburg
Nadat een vriend deze coffeeshop had aangeraden ''en had verteld dat dit de ''beste'' shop was waar hij was geweest''
Kon ik het niet laten om er even langs te gaan.
Ik kwam binnen en besloot gelijk wat wiet en hasj te nemen.
Soort wiet: Snowwhite 9 euro per gram. Nog nooit eerder gerookt, een aparte maar lekkere smaak, goed droog, en redelijk sterk
Soort Hasj: Hia 10 euro per gram. Nadat ik had gevraagt welke de beste hasj was wezen ze Hia aan op de kaart, had het kunnen weten want het was de duurste op de kaart ( de hasj heb ik nog niet gerookt dus zal het verslag later updaten
Voor zover ik me kan herinneren de rest van het menu:
Wietsoorten per gramHasjsoorten per gramDe ervaring:
Nadat ik een lekker rokertje had gehaald keek ik eens goed rond
Het eerste wat mij opviel was dat het lekker rustig was en er veel ruimte was om op je gemak een joint te roken en / of een aantal spelletjes te spelen zoals:
- Poolen
- Tafelvoetbal
- Photoplay
- 2 Arcade race kasten
Verdere opmerlijke dingen:
Een Mega aquarium met 2 redelijk grote haaitjes erin en een puffa fish
Heel ruimtelijk met lekkere lounge banken waar je best prive zit.
Een papagaai die zo nu en dan eens van zich laat horen
Voor zover het verslag, heb je iets aan te vullen plaats dan je bericht hieronder!
Veldhovenring 69, Tilburg
Nadat een vriend deze coffeeshop had aangeraden ''en had verteld dat dit de ''beste'' shop was waar hij was geweest''
Kon ik het niet laten om er even langs te gaan.
Ik kwam binnen en besloot gelijk wat wiet en hasj te nemen.
Soort wiet: Snowwhite 9 euro per gram. Nog nooit eerder gerookt, een aparte maar lekkere smaak, goed droog, en redelijk sterk
Soort Hasj: Hia 10 euro per gram. Nadat ik had gevraagt welke de beste hasj was wezen ze Hia aan op de kaart, had het kunnen weten want het was de duurste op de kaart ( de hasj heb ik nog niet gerookt dus zal het verslag later updaten
Voor zover ik me kan herinneren de rest van het menu:
Wietsoorten per gramHasjsoorten per gramDe ervaring:
Nadat ik een lekker rokertje had gehaald keek ik eens goed rond
Het eerste wat mij opviel was dat het lekker rustig was en er veel ruimte was om op je gemak een joint te roken en / of een aantal spelletjes te spelen zoals:
- Poolen
- Tafelvoetbal
- Photoplay
- 2 Arcade race kasten
Verdere opmerlijke dingen:
Een Mega aquarium met 2 redelijk grote haaitjes erin en een puffa fish
Heel ruimtelijk met lekkere lounge banken waar je best prive zit.
Een papagaai die zo nu en dan eens van zich laat horen
Voor zover het verslag, heb je iets aan te vullen plaats dan je bericht hieronder!
Comment