Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg
Collapse
X
-
Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg
Last edited by Jointjedraaien; 29 October 2008, 23:06.>>> LR2 mini-kweekje<<< -
Re: De "Toermalijn" in Tilburg
ik kon geen fotos bij het vorige toevoegen dus:>>> LR2 mini-kweekje<<<
-
Cannab0y
Zeer mooi verslag methos! Ik hoop er zelf ook ooit eens naartoe te gaan, maar voorlopig zit dat er nog niet in met m'n herexamens en m'n drukke schoolgebeuren
De prijzen lijken me nog erg mee te vallen, in Maastricht - waar ik meestal ga - is het net ietsje duurder.
Ik hoop dat ik rap m'n buitenkweekje kan oogsten, lol
Greetz
Comment
-
Mooie review MethosVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
idd het is een supershop!
de andere keuze's op de kaart zijn :
buitewiet
indica's
sativa's
nederhasj
marrokaanse hasj
en eigenmaak ice-hasj (gemaakt met bubbleator)
vorige week 1gr ak47-ice gekocht voor 30euro
superduur maar wow,echt een trippy high!
zeker de moeite waard om nog eens een grammetje van te kopen...
voor iedereen die er eens in de buurt komt,spring er binnen zou ik zeggen!
grtzzz
Comment
-
Toermalijn is geweldig! Ik ga er altijd heen vanuit Den Bosch..! De space haze is super lekker en ze hebben tegenwoordig cali orange haze die best lekker is, de amnesia en chocolope zijn ook zwaar goed. Van de indica's zijn L.A. Confidential en Big Budha Cheese de beste/lekkerste, 2 cheese kruisingen. Van de hasj zou ik voor MEXICAN MELTDOWN!! (jellyhasj) gaan, die is 28 euro per gram, anders de amnesia ice-o-lator die is 24 euro per gram. Als je een beetje doorsnee wiet wil halen met goede prijs/kwaliteit verhouding; AK47 daar is best lekker en krijg je veel van, 5 gram 40 euro geloof ik (voordeel zak) De tuin in deze shop is opnieuw in aanleg, dus in de zomer van 2009 nog chiller smoken in de tuin!
Kortom, aanrader voor iedereen! de nepal hasj van 6.80 per gram is prijs/kwalitatief gezien ook erg goed trouwens..
vorige week 1gr ak47-ice gekocht voor 30euro
superduur maar wow,echt een trippy high!
zeker de moeite waard om nog eens een grammetje van te kopen...
Comment
-
Toermalijn is staatsshop vandaar de iets hogere prijs maar uitstekende kwaliteit
Beste weed uit Tilburg komt absoluut van de toer !!!
Dah was ff me korte toelichting XDStoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
Love is my religion ! Soldaat van de liefde.
Comment
-
Re: Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg
Ik heb de beste zaadjes gekocht in de Toermalijn (hogere prijscategorie), groeien als gek allemaal vrouwtjes...
De wiet valt best mee, al heb ik vaak nog vochtige troep gekocht in de Toermalijn. Prijs/Kwaliteit/Acties : GA NAAR DE SHIVA een straatje verder (Koestraat 13; vele acties: 5 gram halen, 4 betalen. Steeds de goedkoopste)
Comment
-
Re: Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg
Net in Toermalijn geweest! Ak 47, amnesia, space haze, ww en power plant gekocht! en nog zero hasj..Allemaal supergoeie wiet, en prijzen vind ik meevallen: 8.90 eur d gr voor Ak 47 dacht ik , 8.40 eur d gr ww, 11 eur d gr voor amnesia, 12 de gr space haze (11 de gr kan ook), en 7.80 eur d gr voor power plant ongeveer.
verder was er nog silver haze aan 9.50 eur d gr (vind ik wat aan de lage kant voor een goeie haze) , nyc diesel 10 de gr, big buddha 10 de gr, diamond haze 12 de gr. ook nog buitenwiet skunk 4.50 de gr, en jamaican ook 4.50 de gr denk ik..
verder nog verschillende hasj maar heb alleen maar de ice o lator 24 de gr en de amnesia ice 27 de gr onthouden
grtz
Comment
Comment