Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coffeeshop "Miami" in Bergen op Zoom
Collapse
X
-
Re: Coffeeshop "Miami" in Bergen op Zoom
eb het mij al afgevraagd maar ik weet het eigenlijk niet>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
-
onlangs heb ik gehoord dat ze amoniak zouden gebruiken om hun weed sneller te laten drogen...
Amoniak verdampt normaal in contact met lucht, maar toch snel ik mij daar enkele vragen bij, het is natuurlijk maar een gerucht...
grtz>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
-
Dan vraag ik me af wie ''Ze'' is, hun leveranciers zouden de wiet wel kunnen behandelen. maar ik verwacht dat een coffeeshop eigenaar wel weet wat hij inkoopt...
Als je coffeeshop goed loopt waarom zou je dan rommel verkopen?
Maar het is natuurlijk wel zo dat je niet alles kan controleren, er zijn veel dingen die ze kunnen doen om de wiet zwaarder te maken of sneller te laten drogen natuurlijk.
Slechte zaak, ik vind dat de wiet gecontroleerd moeten worden op dit soort zaken. maarja wie ben ik heVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Ik weet wat je bedoeld, maar ik denk niet dat de coffeeshop houder natte wiet inkoopt en die zelf laat drogen... dan zit hij met een grotere pakkans.
Die wiet word gedroogd door tussenpersonen die er ook weer een centje aan verdienen. het beste zou toch zijn als de coffeeshop houders zelf hun wiet kunnen kwekenVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Is normaal open op zondag maar ben al een tijd niet meer naar m'n nederburen geweest.
Niet speciaals maar ook geen slechte wiet. Vriendelijke mensen maar op het laatst dat ik ging deden ze een beetje te stressy zowel met mij als met andere klanten. Iedereen moest direct vertrekken als je iets kocht en er stond een groot wit paneel op den bar met in koeien van letters erop geschreven dat er maar 5 GRAM PER PERSOON verkocht werd.
Een vriend van mij vertelde dat hij van de verkoper in de Miami opgelegd werd om zijn zakje wiet weg te stoppen in zijn broek voordat hij naar buiten ging. Dus laat maar zitten, ik had in zijn plaats het zakje wiet teruggegeven en zonder wiet weggegaan zijn.
Daarom ben daarna gaan zoeken verder in de stad en ben plots op de Sahara gekomen. Ik vond die veel beter en aangenaam, maar met die max 2gram affaire in de grensstreken en na het sluiten van verschillende shops in de regio heb ik besloten mijn plan te trekken in mijn eigen buurtje, alhoewel de kwaliteit soms maar zwak is en ik dus weer eens zal afzakken naar de Sahara
Comment
Comment