Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Pink in Eindhoven
Collapse
X
-
Cannab0y
Re: The Pink in Eindhoven
Oorspronkelijk geplaatst door CalypsoIk ben vorige week nog bij de Grasshopper geweest, ik kreeg gewoon VERSE wiet mee, onverkruimelbaar dus. heb een kwartier over een jointje draaien gedaan.
Over de pink heb ik weinig te zeggen, veel goeie dingen erover gehoord maar ben er zelf nog nooit geweest.
Comment
-
Ben een paar keer bij Pink geweest, niks te klagen. Wat ik daar kreeg was allemaal goed en erg lekker . Pink is een aanrader als je t mij vraagt.Sex drugs and rock and roll,
speed weed and birthcontrol,
Lifes a bitch and then you die,
so fuck it all and lets get high.
Comment
-
ik vind het soms schandalig wat ze je durven verkopen in de coffeeshops : je betaald je blauw voor een grammetje dan moeten ze maar goed spul verkopen..... maar ze willen alleen maar woekerwinsten maken.
daarmee dat ik eigenlijjk zelf begonnen ben om een zelf te planten
Comment
-
Heb een keer gemixte joijnts gekregen ipv pure, en ik rook geen tabak. En kwam er pas achter toen ik al lang en breed weg was, kon dus het hele terring eind terug lopen om ze te ruilen (waar ze overigens niet moeilijk over deden, en waarom zouden ze.. vooral omdat ik vroeger in de klas heb gezeten bij 1 van de floormanagers.. )
Laatste keer dat ik er pure koints haalde merkte ik dat de joints kleiner waren geworden. Wel de zelfde prijs, maar de wiet prijs was omhoog gegaan, en toen hebben ze de joints dus minder gevuld. Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Mja, als de prijs stijgd, je moet wat.
Toch haal ik me wiet dan liever nog bij The Wall. Uiteindelijk ben je goedkoper uit als je gruis haald, tov de pure joints van de pink. (The wall verkoopt geen pure joints, alleen gruis)
Wel een relaxte sfeer bij de pink.. maar ik blijf er nooit hangen. En eigenlijk kom ik er ook niet meer. Tenzij ik in de stad ben en hoog zit om een jointje.
Comment
Comment