Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is een van de slechtste shops van Nederland, ze wegen niet af, de zakjes verschillen van tijd tot tijd in grootte, personeel is niet al te vriendelijk, en soms krijg je een wietsoort mee die je niet besteld had.
Het is een kleine coffeeshop, met slechte voorgedraaide joints. voor de rest is het wel te doen met een keuze uit: Shiva, White widow, Bigtops (Big bud denk ik), Amnesia, Haze, Funky. En kwa hash tebisla, super polm, polm en nog een paar. De wiet is niet echt speciaal ofzo, de hash is wel oke, maar ik ben zelf niet echt een hashroker. Meestal hebben ze alleen nog maar white widow, shiva en bigtops over. Ze verkopen in 5jes en 12jes, dus niet per gram.
Als je verder nog vragen hebt, vraag je maar
Ik vind het een hartstikke goeie shop, tenminste een keer geen gieren of knierten. Je krijgt genoeg en vaak ook nog mooie witte wiet die lekker te roken is. Altijd aardig personeel!!
Is een van de slechtste shops van Nederland, ze wegen niet af, de zakjes verschillen van tijd tot tijd in grootte, personeel is niet al te vriendelijk, en soms krijg je een wietsoort mee die je niet besteld had.
Het is een kleine coffeeshop, met slechte voorgedraaide joints. voor de rest is het wel te doen met een keuze uit: Shiva, White widow, Bigtops (Big bud denk ik), Amnesia, Haze, Funky. En kwa hash tebisla, super polm, polm en nog een paar. De wiet is niet echt speciaal ofzo, de hash is wel oke, maar ik ben zelf niet echt een hashroker. Meestal hebben ze alleen nog maar white widow, shiva en bigtops over. Ze verkopen in 5jes en 12jes, dus niet per gram.
Als je verder nog vragen hebt, vraag je maar
Greetzz
Grappig, er is letterlijk niets veranderd, dit was ook mijn ervaring. Typisch zo een shop die natte weed weegt en en het droog verkoopt. En als je met je zakje buitenstaat je toch wel gepakt voelt
Comment