logo-stichting-piramide.jpg
Na vele goeie ervaringen met de shop mag hij best genoemd gaan worden.
Ik kom van ver maar als ik er in de buurt ben wip ik er toch altijd ff binnen voor een zak met lekkers.
De eerste x dat ik hier kwam ging ik de deur uit met 2 gram skunk berry cheese(a 28 euro) waar ik al snel spijt van had dat ik maar 2 gram had gehaald.
Helaas staat deze niet meer op de kaart sindsdien maar ze hebben verder een hele ruime keuze.
De 10x dat ik er nu ben geweest proberen we steeds wat anders en alle 10 de keren heb ik een goed gespoeld wietje gekregen. De prijzen verschillen van 7-12 euro de gram momenteel.
ingemar's punch voor 12 eurotjes de gram.
Blue Berry voor 8 eurotjes de gram
White widow
canalope haze
en nog meer die ik niet heb onthouden.
Ook kun je hier terecht voor mediwietjes
Maar ckr de moeite waard om eens binnen te wippen
Na vele goeie ervaringen met de shop mag hij best genoemd gaan worden.
Ik kom van ver maar als ik er in de buurt ben wip ik er toch altijd ff binnen voor een zak met lekkers.
De eerste x dat ik hier kwam ging ik de deur uit met 2 gram skunk berry cheese(a 28 euro) waar ik al snel spijt van had dat ik maar 2 gram had gehaald.
Helaas staat deze niet meer op de kaart sindsdien maar ze hebben verder een hele ruime keuze.
De 10x dat ik er nu ben geweest proberen we steeds wat anders en alle 10 de keren heb ik een goed gespoeld wietje gekregen. De prijzen verschillen van 7-12 euro de gram momenteel.
ingemar's punch voor 12 eurotjes de gram.
Blue Berry voor 8 eurotjes de gram
White widow
canalope haze
en nog meer die ik niet heb onthouden.
Ook kun je hier terecht voor mediwietjes
Maar ckr de moeite waard om eens binnen te wippen
Comment