Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort is 15 euro (of meer) per gram waard!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort is 15 euro (of meer) per gram waard!

    Korting op 420shop
    We hebben een nieuwe coffeeshop en de wiet is goed. Iets duurder dan de ander, maar meer keuze.

    Wat me opgevallen is dat alle soorten kneiterhard zijn, waardoor je voor je gevoel minder krijgt......
    Ik heb ook wel harde wiet gekweekt, maar dit is echt TE hard. Moet wel door hydrologisch kweek komen, vermoed ik

    Hun duurste wiet, Zkittlez is 15 euro per gram Nu weet ik dat ze in Amsterdam 30 euro per gram durven te vragen, maar dit is country land
    https://www.wietzaadjes.nl/catalogse...tlez+feminised lijkt mij niets bijzonders

    Nu ben ik wel benieuwd wat er bij jullie in de shop's als duurste wordt aan geprezen EN vooral waarom


    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Pgr of vacuum getrokken. Keiharde wiet is niet normaal zelfs voor hydro.

    Comment


      #3
      Keiharde wiet is vacuum getrokken ind, vooral een hoop Deense goedkope rommel ,gevolgd door Spaanse, dat moet er mooi uit zien allemaal maar is rotzooi 1e klas.

      1.50 / 15 smerig he, reken zelf maar eens uit wat ze verdienen,aan die rommel want meer is het niet.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Mja vacuum voor illegaal het land in te doen om te verbergen dat hij luchtig is of erger nog gebruik van pgr stofjes

      #4
      Dat heeft niks meer met un fatsoenlijk rokertje te doen, of PGR wiet of Canada import die daar niet door de keuring komt (vol met pesticiden) of iets anders gemodificeerd.
      Overal waar de Amerikanen zich mee bemoeien gaat naar de klote.

      Comment


        #5
        De shop hier durft 20 tot 22euro per gram te vragen
        en dan te bedenken dat ze staatswiet erbij moeten verkopen
        Die als het goed is voor lagere prijzen word aan geboden
        Tevens moeten dit soort shops van hun voorraden af
        Omdat als de staat genoeg aan kan leveren
        Ze geen achterdeur wiet meer mogen verkopen
        Dus in mijn ogen proberen ze nog even een goeie slag te slaan
        Voor alles gecontroleerd verkocht moet worden

        Comment


        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Ja mooi niet dus,die staats wiet is niet goedkoper.
          Gaat gewoon gelijk op aan de prijs van de rest

        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Bobledsgrow View Post
        Dus in mijn ogen proberen ze nog even een goeie slag te slaan
        Voor alles gecontroleerd verkocht moet worden
        Ik denk de spijker op z'n kop want de handel heeft zich al naar de straat verplaatst. En ik ben er niet rouwig om ook, want de coffeeshophouders hebben lang genoeg geprofiteerd van de kwekers die ze jarenlang hebben uitgeknepen en zo weinig mogelijk betaald terwijl zij hun klanten de volle mep vragen. Hun gouden eeuw is voorbij, ze zullen weer aan de bak moeten en ik sta erbij te lachen. Eigen schuld dikke bult.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
          We hebben een nieuwe coffeeshop en de wiet is goed. Iets duurder dan de ander, maar meer keuze.

          Wat me opgevallen is dat alle soorten kneiterhard zijn, waardoor je voor je gevoel minder krijgt......
          Ik heb ook wel harde wiet gekweekt, maar dit is echt TE hard. Moet wel door hydrologisch kweek komen, vermoed ik
          Nee wiet wordt niet harder van hydro, dat is een mythe. Dat gebeurt door genetische manipulatie en dat kan op ieder medium. Pgr wiet is al gezegd, google daar maar eens naar.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #8
            PGR wiet..



            Eigen kweek RULS !

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Eigen teeltje scheelt je minsten een geeltje en een vervelend hoesje in je keeltje.

            #9
            Ik kweek met enige regelmaat zeer compacte toppen maar die zijn en blijven altijd enigszins sponzig (ik kan ze indrukken wil ik daarmee zeggen). Wat momenteel hier in de regio verkocht wordt is hard, verkruimelt tot stof in de grinder en plakt absoluut niet. Smaak/geur zit er ook niet of nauwelijks aan of het ruikt superzoet alsof ze er een of andere smaakversterker overheen hebben gedaan. Nee hier kan je beter voor de oldschool soortjes gaan. Stuk goedkoper en het lijkt ook nog een beetje op wiet. Heb onlangs in Utrecht een strawberry kush geprobeerd.. staat hier vast nog wel ergens op het forum en ik begon serieus aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen nadat ik €22,00 had afgerekend en er nog geen fatsoenlijke joint van kon draaien qua hoeveelheid.
            Lopend Verslag

            Comment


            • stafford
              stafford commented
              Editing a comment
              plantengroeiregulatoren (pgr) heeft niks met je inschatting te maken,die was correct.

              Deze wiet of beter gezegd de gehele plant word zo gemanipuleerd genetisch dat wil je niet weten,buiten het feit is het roken van deze Pgr wiet nog schadelijker dan tabak!

              Daminozide is er een van uit de pgr groep cannabis,dan heb je nog nitrosaminen dat optreed bij het roken ervan, en zo kan ik nog wel even meer erover schrijven,maar dat doen we maar niet.

              Pgr wiet, moet je vermijden erger dan dit zul je het niet vinden en deze rommel moet je nooit maar dan ook nooit roken!

              En dit bewijst maar eens dat coffeeshops het allemaal prima vinden,men wilt nog snel wat millioenen binneharken,die eigenaren zijn allemaal allang stinkend rijk die liggen er echt niet wakker van meer,of wat het over 5 jaar doet die hebben zoveel geld dat krijgen ze niet eens meer op.

              En daar draaid het om geld zoals gewoonlijk.
              Van mij mochten die coffeeshops per direct worden verbannen,en die hele wietproef nonsense ook.

            #10
            plantengroeiregulatoren (pgr) heeft niks met je inschatting te maken,die was correct.

            Deze wiet of beter gezegd de gehele plant word zo gemanipuleerd genetisch dat wil je niet weten,buiten het feit is het roken van deze Pgr wiet nog schadelijker dan tabak!

            Daminozide is er een van uit de pgr groep cannabis,dan heb je nog nitrosaminen dat optreed bij het roken ervan, en zo kan ik nog wel even meer erover schrijven,maar dat doen we maar niet.

            Pgr wiet, moet je vermijden erger dan dit zul je het niet vinden en deze rommel moet je nooit maar dan ook nooit roken!

            En dit bewijst maar eens dat coffeeshops het allemaal prima vinden,men wilt nog snel wat millioenen binneharken,die eigenaren zijn allemaal allang stinkend rijk die liggen er echt niet wakker van meer,of wat het over 5 jaar doet die hebben zoveel geld dat krijgen ze niet eens meer op.

            En daar draaid het om geld zoals gewoonlijk.
            Van mij mochten die coffeeshops per direct worden verbannen,en die hele wietproef nonsense ook.

            Laten we wel wezen, ik ben tegen PGRs in wiet, maar laten we bij de waarheid blijven: de manipulatie is niet genetisch maar hormonaal.
            Nitrosaminen komen vrij bij het verbranden van tabak, en van cannabis, zelfs zonder PGR's.
            De rook van cannabis is kankerverwekkend, net als alle andere rook.

            Of PGR wiet schadelijker is dan tabak, dat wil ik wel ergens teruglezen graag, want volgens mij zijn de verschillen niet heel erg groot.

            Of je nu voor of tegen bent, laten we niet verzinken in het spuien van bullshit om ons argument kracht bij te zetten. Dat doet de cannabis community al teveel en als je doucht in een regen van leugens dan wilt niemand de waarheden horen die je te vertellen hebt.
            Want het is koren op de molen van de politiek, die zulke stukjes aangrijpen om alles te verbieden en dicht te timmeren, of ze nu waarheid zijn of niet. Ik vind dat wij als community het beste jongetje van de klas moeten zijn en moeten varen op de waarheid in plaats van leugenachtige hyperbolen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Er is sowieso mee gerotzooid en je wou toch niet beweren dat het daar gezonder van wordt? Dan ben je me wat te braaf. Over bullshit gesproken.

            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Puur natuur zou de norm moeten wezen, dus absoluut tegen. Ja gezonder wordt het er zeker niet van...

              OnTopic: Ik had verwacht dat er wel prijzen en soorten zouden komen van de leden. Welke wietsoort is 15 euro de gram of meer waard EN waarom...

            • Babz
              Babz commented
              Editing a comment
              Ik denk dat de meeste leden hier niet meer naar de shop gaan Silas en hun eigen wietje roken, vandaar het gebrek aan reacties. 😉

            #11
            Ik denk dat het ook mede met de sluiting van diverse shops te maken hebben. Hier zijn er recent 2 van de vijf gesloten en een heeft een officiële waarschuwing. Dus ze kunnen ook vragen wat ze willen.
            Geen enkele wiet is €15,00 per gram waard als je kijkt naar de kostprijs. Maar aan de andere kant. als je maar 500 gram te verdelen hebt over 10.000 klanten... tja waarom niet. Ik denk niet dat ik anders zou handelen. Gewoon net zolang de prijs verhogen tot ik niet voor sluitingstijd door mijn voorraad heen ben.
            Lopend Verslag

            Comment


              #12
              Daar ben ik het helemaal mee eens. Geen enkele wiet is 15 euro waard, maar ik vroeg aan de shop. "Wat is er zo speciaal aan die Zkittlez​? "
              Antwoord was:" De geur is erg special!" Ja daaagggg ik verwachtte een antwoord als er zit een hoge THC in bv.

              Die gasten durven wel te vragen en daarom kweken we ons eigen wiet
              Altijd leuk naar de coffeeshop, eerst de wiet testen en commentaar leveren als ze White widow bij de indica's plaatsen
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


              • Urban
                Urban commented
                Editing a comment
                Veel mensen vinden de geur en smaak belangrijker dan de hoogte van het thc gehalte en niet iedereen kan zijn eigen wietje kweken natuurlijk.

              #13
              Er is sowieso mee gerotzooid en je wou toch niet beweren dat het daar gezonder van wordt? Dan ben je me wat te braaf. Over bullshit gesproken.
              Nee, dat wilde ik inderdaad niet beweren, dat doe ik ook niet.
              Dus de hele bullshit die je impliceert te zien is een eigen invulling die je doet op iets wat er niet geschreven staat.

              Precies mijn punt: daar moeten we eens mee stoppen.
              Ik kies mijn wooden bewust, ik pas mijn tekst aan zodat er niets over te misverstaan is. Toch krijg je 't voor elkaar..

              Een goede white widow, daar betaal ik wel 15 euro/gram voor. Maar die is nauwelijks meer te vinden tegenwoordig, dus ik heb 'm zelf gezocht en gevonden.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


              • Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                Oehh een goede White Widow gevonden? 👀
                Als in gekocht als zaad bij een zaadboer? Of zelf veredeld LR2?

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Ik meende bij paradise seeds Babz

              • Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                Dankje! Rrepp 😊

              #14
              Dat is gewoon Cali weed die is veel compacter en harder, die pgr,s zorgen juist voor grotere toppen met in verhouding minder thc en korte rode stampers.

              Comment


              • Urban
                Urban commented
                Editing a comment
                Als je een amnees met dikke peulen vaccuum trekt en er daarna weer uithaalt trekt hij weer gewoon in zijn oude model, waarom zo,n cali wiet dan niet? Dat het vaccuum hier heen komt is duidelijk, laatst nog een kweekje gezien van cherryboof, een echte hier gekweekte cali en die was gewoon compact zonder pgr, heel veel kleine compacte topjes, maar inderdaad niet zo hard, gvd worden we effe keihard opgelicht.Ik dacht werkelijk dat het gewoon het model wiet was.

              • Highrider
                Highrider commented
                Editing a comment
                Herijuana van sannie gaf mij "pgr" toppen. Die staat ook nog ergens hier.
                Helaas is sannie niet meer en zijn mijn zaadjes verloren gegaan.

                Of er in de coffeeshop mee geklooid is, zal altijd gissen zijn. Al heeft het vaak wel alle schijn vind ik ook.

                LR2 kan je wiet op pgr "onderzoeken"?
                Last edited by Highrider; 12 July 2024, 12:40.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Zodra er geld mee gemoeid is kun je ervan uitgaan dat er mee 'gekloot' is, vooral bij wiet

                Logisch

              #15
              Nah, inderdaad, nog effe nagevraagd links en rechts en ik ben erg naief geweest de laatste 2 jaar, nogmaals dacht echt dat het gewoon dat soort wiet was, ze gooien die pgr,s er ook bij in het begin zodat ze wel meer geven maar niet die compactheid hebben, fck oplichters.

              Comment

              Bezig...
              X