Zelf heb ik 18 jaar in Utrecht gewoond en ben dus best bekent en weet ook bijna alle legale coffeeshops wel te vinden in het centrum
Hier komt een lijst van coffeeshops die ik zo uit mn hoofd weet op te noemen.
Coffeeshop Koffiedik
Deze shop was heel populair, sinds het rook verbod echter niet meer omdat je er nog maar een uur mag zitten.
Wel is het aan te raden om alle soorten die ze daar hebben een keer te proberen.
Prijzen:
7,50 euro: lui.
12,50 euro: 1,8gr
Coffeeshop El Torro
Zeker een goede plek om rustig ff van je joint te genieten (A)
Heb hier redelijk vaak gezeten en veeeel PP gerookt daar.
voor 12 euro kreeg ik beter mee dan Koffiedik.
Coffeeshop Andersom
Dit is een uitstekende plek aan de gracht om te zitten met wat vrienden en leuk de avond door te brengen!
Alleen vind ik dat je dan maar 5 euro daar moet kopen en de rest zelf mee nemen!
Coffeeshop Black & White
Deze schijnen goeie wiet te hebben, zelf ben ik hier echter nog nooit geweest.
Coffeeshop Shabab
Dit was mijn favo coffeeshop! ze wegen het voor je ter plekken en vaak krijg je er wat gratis extra bij
Verder zal dit nog geupdate worden want ik weet gewoon dat er meer coffeeshops zijn
Hier komt een lijst van coffeeshops die ik zo uit mn hoofd weet op te noemen.
Coffeeshop Koffiedik
Deze shop was heel populair, sinds het rook verbod echter niet meer omdat je er nog maar een uur mag zitten.
Wel is het aan te raden om alle soorten die ze daar hebben een keer te proberen.
Prijzen:
7,50 euro: lui.
12,50 euro: 1,8gr
Coffeeshop El Torro
Zeker een goede plek om rustig ff van je joint te genieten (A)
Heb hier redelijk vaak gezeten en veeeel PP gerookt daar.
voor 12 euro kreeg ik beter mee dan Koffiedik.
Coffeeshop Andersom
Dit is een uitstekende plek aan de gracht om te zitten met wat vrienden en leuk de avond door te brengen!
Alleen vind ik dat je dan maar 5 euro daar moet kopen en de rest zelf mee nemen!
Coffeeshop Black & White
Deze schijnen goeie wiet te hebben, zelf ben ik hier echter nog nooit geweest.
Coffeeshop Shabab
Dit was mijn favo coffeeshop! ze wegen het voor je ter plekken en vaak krijg je er wat gratis extra bij
Verder zal dit nog geupdate worden want ik weet gewoon dat er meer coffeeshops zijn
Comment