Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nij mijn weten was dat paar maand geleden nog het geval paddo's en cactussen sets daar te krijgen ook ja evenals vd smart pillen etc ook nen helen hoop bazaar
Ik woon in Oost-Souburg (Vlak bij vlissingen) dus ik kom er dan ook regelmatig. Probeer de HighLife Special is. Lekkere smaak en voor 37,50 heb je 5 gram! Het is dan wel niet de beste weed qua THC gehalte e.d maar voor dit geld is het het meer dan waard.
Ik kom bijna altijd bij de joker, omdat je bij de highlife gewoon minder krijgt voor het zelfde geld.
Van de zomer hadden ze wel veel haze soortjes, maar dat is nu ook minder geworden.
Misschien te maken met de vele kweekerijtjes die zijn opgerold in de buurt, ik weet het ook niet.
Maar voor de rest een prima shop. Ziet er keurig uit en soms wel leuke vrouwtjes achter de bar hehe.
Gister langs geweest en tis zeer prijzig. 50 euro voor 5 gram.
Ben er ook wel eens geweest
Staan vaak op de camping in Zeeland en als ik dan te veel had gerookt en me stash op was dan reed ik naar de high life en haalde daar een paar gram om de vakantie door te komen
Wel prijzig maar wel kwaliteit en een redding tijdens de vakantie's in Zeeland
3x geweest in de voorbije 2 weken
1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
ik kom er nooit meer !
3x geweest in de voorbije 2 weken
1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
ik kom er nooit meer !
Tering, lekker zeg pff. Tis idd schandalig de prijzen daar.
Voortaan maar even doorlopen naar de joker, is weer iets voordeliger daar.
ik ga ook meestal naar highlife in goes en vind de kwaliteit zeer goed, ook vriendelijke mensen. ik heb daar ook vorige week men eerste zaadjes gekocht
Heb je daar geen huis adressen , of thuiskweker die wat over heeft ?
Zit vaak op het andere eiland en het is nogal een stukje rijden om duur uit te zijn en dan tegenvallende kwaliteit te kopen
ben al 3 x na goes geweest , lekker zonnetje en lekkere chickietas
spijtig dat de wietjes niet zo lekker was of de zon
v highlife kocht ik toen brabanse witte wat normaal een lekker wietj is maar ze was eve smakeloos als de supercrisalweed dak daar gekocht heb , de amnesia ook veel te duur en belange nie zo goe of breda
if god would want today to be perfect , he wouldn't have invented tomorrow
Ook Aarden aan de Grote Markt is een aanrader. Schuin daar tegenover heb je cafe De Pompe. Daar doen ze niet moeilijk als je op het terras een jointje rookt. (Mits je een consumptie neemt).
Comment