zo te horen zijn er een paar goeie puntjes maar echt super veel slechte puntjes tis jammer dat shops dit soort dingen proberen en dan nog denken dat ze dan nog klanten krijgen in 1 woord K*T
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Coffeeshop Miami in Terneuzen
Collapse
X
-
ik ga morgen keer binnenspringen met ne maat, we zijn toch opweg naar goes
maar elke keer als ik daar binnenstap wil ik er zo snel mogenlijk weer buiten.
Die "kapitein" laat je heel ongemakkelijk voelen, zelfs toen hij grapjes aan het maken was tegen mijDe Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
Belgium and The Netherlands stood as one...
Mother Europe born from your womb
Mother Europe on Your soil shall be my tomb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marleyboro View Postnu ga ik nooit meer naar neuzen, deels door de controles, die me al meerdere zakjes gekost hebben. En, indien ik niet zo verstandig zou om daar in de sjops nie te blowen, en wel pas thuis, dan had het me mijn rijbewijs gekost.
Ik ben toen maar 1 keer hard geschrokken, en dat was omdat ik miami buitenkwam en er 2 flikken in mijn auto aan het kijken waren. Ik heb toen een blokje omgewandeld, het was gelukkig maar een boete omdat ik geen parkeerticket gekocht had Kon erger.
Over dat blowen in shops geef ik je volledig gelijk, het is gewoon niet verstandig als je nog dat eind moet terugkeren terwijl je bovendien iets illegaals aan het doen bent.
Over kwaliteit kan ik jullie gelijk geven. Sinds hun heropening hebben ze maar 2 soorten wiet, en van de duurste kreeg ik telkens zo'n ontzettende hoofdpijn.Greetzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barryboy View Postwelke twee soortjes hebben ze er nu?
Comment
Comment