Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Vlissingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Coffeeshops Vlissingen

    Dat is wss de eigenares, blond maar ik ben er 7 jaar niet meer geweest dusja

    Comment


      #77
      Fijne shop ik ga er ongeveer 1 x per maand heen.
      Gezellige sfeer

      prijzen van de wiet zit rond de 10 euro per gram

      Comment


        #78
        Niet meer toegelaten [puur] te roken in Coffeeshop Aarden sinds "niet-ingezetenen" er weer in mogen - als ik het goed heb, onder druk van de overheid (het stadsbestuur)?

        Ik heb de indruk dat Vlissingers gebruik-op-straat als overlast ervaren.
        Wakkert dit verbod zulke overlast aan?
        Waar kunnen verblijfstoeristen heen?

        Vreesde de overheid voor stonede dagtoeristen-per-auto?

        Missen Zeeuwen de kans pure cannabis gedoogd te roken in de stad, zonder overlast te veroorzaken?

        ---
        Ik las ooit dat het dure en langlopende onderzoek tegen Checkpoint Terneuzen veroorzaakt was door een aangifte tegen Gerard Aarden door een PVDA wethouder.
        Een onderzoek dat 100+ Zeeuwen hun baan kostte, en een miljoen per jaar aan parkeer-inkomsten voor de gemeente.
        Ik lees ook dat een lokaal PVDA kopstuk overliep naar Aarden's partij... werd Aarden's succes Checkpoint fataal?

        ---
        Ik bezocht ooit een keer coffeeshop Homegrow - lang geleden gesloten door de overheid.
        Wat ging er mis?

        ---
        De shop in de Vrouwestraat die ik in de 1990s een keer bezocht is al dicht sinds 1994.
        Weet iemand waarom die shop haar vergunning verloor?

        ---
        Tussen haakjes, mooie gezellige stad, en de Vlissingers zien er open minded uit (naar Zeeuwse normen).
        Als ik had mogen roken, had ik niet weerstaan aan de restaurants, en zin gekregen om er weer eens op vakantie te gaan.

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik was vorige week ook weer eens in Vlissingen. Heb daar veel gezien maar geen Zeeuwen.. man wat loopt daar een zooitje rond tegenwoordig. Dacht dat ik in klein Rotterdam was beland.

        • Jooj
          Jooj commented
          Editing a comment
          @ Bo$wachter: ik zag er meer toeristen dan Vlissingers, iedereen relaxed, gezellige sfeer.
          Maar waar moeten die mensen nu gaan blowen? Als ik het goed heb wordt cannabis als overlast ervaren in de stad / aan het strand.

        #79
        Mijn review van de shops in Vlissingen:

        Ik kocht 4 soorten wiet.

        Purple: Sherbert, Gelato (€10)
        - nauwelijks aroma

        Aarden: Alien Cookies, Oreoz (€12)
        - nauwelijks aroma
        - niet geflushed
        - weinig effect (vooral de Oreoz)
        Mooi pand, heropgebouwd door Gerard Aarden, maar de rookruimte is buiten gebruik (onder druk van de overheid?).
        Vriendelijke verkoper.

        ---
        't Was 8 jaar geleden dat ik naar een shop was gegaan, en ik was benieuwd hoe de nieuwe soorten smaken - jammer.

        2 spijtige evoluties: meer afhaalshops, minder aromatische wiet (door de repressie van onze cannabiscultuur? Die heeft een grote impact gehad op ons geliefd kruid: te vroeg oogsten, niet flushen, niet curen, selecteren op minder aroma).

        Maar ik ben blij dat ik Vlissingen kon bezoeken.
        En ik heb geleerd, dat ik niet in Zeeland wil wonen. Vroeger had Terneuzen één van de allerbeste shops van heel NL, vandaag is er zelfs geen shop in Middelburg meer. Jaren geleden las ik al over Middelburgers wiens cannabis in beslag werd genomen tijdens politiecontroles op een zaterdagavond ("vervoer is verboden")...

        Ik vind het allemaal heel triest voor Zeeuwen die van cannabis houden. Raken zij zelf nog wijs uit het beleid? Zijn ze inmiddels gewend zich te verstoppen?

        Comment

        Bezig...
        X