Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga een van de dagen een weekendje naar Vlissingen , hopelijk krijgen we iets kopen in de shop ... Maar vrees van niet als je geen wietpas hebt Denkik? Iemand meer info hierover ? Thx !
klopt ja ik onthoudt die prijzen nooit en ff foto make mag was niet. maar na sluitingstijd van de shops op een andere niet geheele legale manier aan je wiet komen is gelijk 2x zo duur as in de shop in breda waar ik zelf woon (zit nu bij mijn vriend in arnemuiden) betaal ik voor hier 50,- wiet in breda maar 20,- eigen kweek gaat hier in zeeland niet echt rond geloof ik.
hoe zit het dan juist voor ons belgen kunnen wij dan ook nog gaan of is dit verleden tijd? ik wou graag dit weekend eens gaan naar aarden en deep purple
Zal de size wat aanpassen mss dan duidelijk als belg zijnde kan je in geen enkele coffeeshop in zeeland nog iets kopen,je moet nederlandse paspoort tonen,dus moraal van het verhaal,ga zelf kweken
met kerstmis toch mooi amsterdam bezocht en geen enkele die mijn pas vroeg
ow ja 1 maar dat was gewoon om de leeftijd want ik toonde mijn belg pasport en ze gaf me het menu
met kerstmis toch mooi amsterdam bezocht en geen enkele die mijn pas vroeg
ow ja 1 maar dat was gewoon om de leeftijd want ik toonde mijn belg pasport en ze gaf me het menu
Comment