Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Smokey Spui 241 @ Den Haag
Collapse
X
-
Smokey Spui 241 @ Den Haag
12Eens33,33%4Oneens33,33%4Ben er nog nooit geweest33,33%4Last edited by billi-bang; 14 September 2010, 23:28.Greetz billi-bang loves the 420 shop.
sigpicTags: Geen
-
Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag
Kutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.
-
Oorspronkelijk geplaatst door graphito View PostKutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.
Comment
-
bij Smokey's op de Bierkade heb je altijd vaste prijzen en dus min of meer altijd een score.
er is altijd wel plek om ff te chillen. goeie service flex aan je tafel, ik ga meestal voor koffie maar je kunt ook shake's enz bestellen...flipperen poolen? muziek is ook altijd flex , van alles classics, gewoon radio.
de special, is ook altijd zo herkenbaar van smaak HEErLijk!!!,
Comment
-
Ik, als Belg ga bijna altijd naar Den Haag. Parkeren gaat er altijd vlot. & ik kan te voet naar The Greenhouse, DizzyDuck, DeCremers, TheGame&TheHut, London & de apotheek? & nog een andere wiens naam ik niet meer weet. Allensins 5 shops die ik in een rondje kan bewandelen. Deze Smokey is al ver uit de richting, en als ik het hier zo lees heeft ie zowat hetzelfde assortiment & prijzen als de London. Waar je voor 35eu 5g special of 5 vo 40 haze koopt.
Voor de kwaliteit moet je altijd goed uitzien, in Eindhoven vind ik het erg triest. Met hun voorgepakte zakjes en ondermaatse kwaliteit voor te hoge prijzen. Breda mis ik enorm
Comment
Comment