Wat een belachelijke shop is dit? Ik kwam in de shop, zag er mooi uit dagt'k, de verlichting en dergelijke, achteraan in de shop was een balie & een lijst met vele soorten! 3mensen voor mij nemen vele soorten & lopen buiten met 4zakjes (sommige maar 2).. Ondertussen had ik ook al enkele keuzes gemaakt. Toen het mijn beurt was zei die marrokkaan, enkele deze 2. Diesel & Amnesia Haze... allebei 11eu de gram... ik was zo dom & kocht dus 2gram Diesel & 2Gram Amnesia Haze... veel was het ook niet... Achteraf besefte ik dat hij ons gewoon de duurste heeft laten kopen, hij zag dus dat ik een domme belg was... Ook zag ik achter de balie enorm veel toppen in apparte bakjes liggen.. Daarom wil ik je maar zeggen, Purple Rain & De Marrokkaan die er werkt zijn niet te vertrouwen ;O
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Purple Rain Breda!
Collapse
X
-
Re: Purple Rain Breda!
Ik snap niet precies wat het probleem is met de keuze van je koop?
zijn alle twee top wietjes waar je waarschijnlijk lekker stoned van bent geworden..?
als je het zakje in je hand geduwd krijg.. kijk je toch? dan zie je.. mm dat is weinig.. dan vraag je .. hebben jullie goedkopere wiet?
klaar
dit is.. achteraf in de sloot een koe in zijn spreekwoordelijke kont kijken
dat is koud, nat en vies...
niet doen__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpic
Comment
-
Re: Purple Rain Breda!
Ksnap je frustratie wel, er is niets zo erg dan helemaal naar ginder fietsen om dan met een gevoel dat je bent afgeript terug te rijden. boe!!
Nu weet je het voor de volgende keer, durven vragen!!
Grtz!!Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
Comment
Comment