Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minderjarigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Minderjarigen

dan is het de taak van die ouders om zelf de weed te geven
    neenee zou ik idd ook niet zo'n leuk vooruitzicht vinden!
    denk maar aan de neveneffecten zoals nerdjes die gedwongen worden om een gram te gaan halen voor de lokale bully ...

Comment

toen ik nog geen 18 was was het altijd vrienden via vrienden maar werke gek gat nu voor de deur bedelen dan vraag je om problemen en zowieso niet aan minderjarige geven..
      Guerrilla: 2013
      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
      Neem een kijkje en reageer

Comment

ik zou et ook nooit doen maar wees eens eerlijk hoeveel van jullie waren 18 toen jullie begonnen met blowen

Grtz
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Comment

Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

nee hoor, gewoon uit de stash van mn stiefpa. Niks geen gezeur met tientjes of voorgedraaide jointjes, gewoon een boterhamzak vol in mn schooltas. en als cadeautje voor het behalen van mn eindexamen een joint van een meter lengte (nagemeten en al, heb er met 6 man iets van 3 kwartier aan lopen lurken)
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Moreweed had het maar makkelijk...

Ikzelf fietste van Utrecht naar Hilversum, 15 kilometer heen en 15 terug, om een grammetje te halen bij de Tagrijn. Je kan rustig stellen dat blowen goed was voor mijn conditie, en dat een afstandscriterium van 350 meter te weinig is.

Comment

elk voordeel hep z'n nadeel > ik moest altijd even een hoekje van de kleedkamer opzoeken om discreet m'n sportsokken te ontdoen van wietblaadjes die waren meegewassen voordat ik kon apekooien
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Same shit hier MW..
                    Me pa had altijd een grote bak vol stash..(50x60x30 cm)
                    Jarenlang uit gerookt en rondgedeelt tot op een dag het briefje in de box;
                    - Het mooiste feest kan niet eeuwig duren-..

Ouwe heb er verder nooit wat over gezegd.. Goud is ie!

Comment

Leuk dat soort verhalen. Kennelijk zijn er tussen mij en de (pleeg)vader van Moreweed overeenkomsten. Onze dochter van 14 jaar kocht destijds ook wel eens wiet, net als haar vrienden die overigens 2 tot 3 jaar ouder waren. Op feestjes namen ze destijds 5 gulden zakjes mee. Ter verhoging van de feestvreugde zette ik een onsje eigen teelt erbij met de mededeling: wat je niet weggepaft krijgt neem je maar mee naar huis.
                      Last edited by Xtreme; 23 February 2012, 11:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokey_72 View Post
                        ik zou et ook nooit doen maar wees eens eerlijk hoeveel van jullie waren 18 toen jullie begonnen met blowen

Grtz
                        Ikke..... *echtheuswaarruim18*

Comment

Ikke, geboren in 1949, rookte ik 1963 mijn eerste joints. Ik weet zelfs nu nog wat mijn 1e aankopen waren: 5 gram Kongo-wiet voor 10 gulden, 3 gram zwarte Pakistan en 3 gram Rode Libanon, beiden voor 10 gulden. Daarmee was mijn budget van 30 gulden gelijk op: ik had namelijk voor dat geld op dezelfde zaterdag 2 tv-antennes geplaatst voor de plaatselijke elektricien die hoogtevrees had.

Comment

Je bent duidelijk een hasj-hoer, Xtreme. Je hebt je lichaam verkocht voor drugs. Da's prostitutie - of is het nou loondienst? Ik ben altijd in de war met die twee...

Comment

Uiteindelijk denk ik dat het nogal meevalt Blani. De laatste keer dat ik voor 10.00 uur 's-avonds een jointje rookte was 20 jaar geleden. Ik weet nog wanneer: we waren in Ouddorp op vakantie in zo'n fijn huisje met eigen strandstukje aan het Grevelingenmeer en met eigen sauna aan huis. Vrouw en kinderen wilden naar Middelharnis om het Rien Poortvliet-museum te gaan bezoeken. Om dat te verstouwen had ik echt een deftige joint nodig. Achteraf bezien vond ik het nog amusant ook.
                              Maar al dat soort zaken zijn toch niet echt van belang: als vrouw en kinderen lol hebben, heb je dat zelf ook, nietwaar? Bijvoorbeeld, we hebben ooit de musical Aida in Scheveningen bezocht. Mijn vrouw wilde die voorstelling meerdere malen zien, maar bij mij was het na 2 keer echt geveegd. De 3 keren nadien -je wilt het niet geloven, maar mijn vrouw is daar echt 5 keer heen geweest, vanwege andere settings- heb ik lekker voorstellingen gevolgd in het Omniversum. Na afloop kun je trouwens schuin tegenover het theater goed Chinezen bij Raden Maz. Dat is trouwens de enige Chinees waar ik wel eens eet. Gelukkig heeft die keten ook in Rotterdam en Amsterdam een vestiging.
                              Last edited by Xtreme; 23 February 2012, 17:26.

Comment

Rien Poortvliet..
                                Heeft toch ook zo'n vet boek over honden getekend?? Braaf ofzo?

Comment

Bezig...
                                X