Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat was vroeger the Reefer, maar is sinds kort overgenomen door de eigenaar van coffeeshop Nemo (die aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam zit).
Het menu is dan ook precies hetzelfde als bij coffeeshop Nemo. Inclussief de prijzen, en (tijdelijke) voordeelacties.
Ken niet heel 't menu uit m'n hoofd, maar ze hebben o.a. :
Jack Herrer
Shiva
Power Plant
(volgens mij ook...) NLX
Verschillende soorten haze, waaronder volgens mij ook Amnesia.
Ice-o-lator
Ik zelf niet zo'n hasj roker, dus heb geen idee wat er aan hasj te halen valt..
Maar ze zullen vast wel Polm/Super Polm, Blond, Marroc of Afghan hebben neem ik aan.
Verder hebben ze het interieur gemoderniseerd en totaal veranderd!
Het 'thema' van de shop is weer 'onderwater' net als bij de Nemo, alleen vele malen moderner dan bij de Nemo dus echt vele malen mooier!
Heel veel gebruik gemaakt van led-lampen en dergelijke, heel erg trippy plafond waar volgens mij ook iets van led-lampen ofzo op staan, waardoor je inderdaad 't gevoel krijgt onderwater te zijn!
Rotterdam had echt even zo'n mooie shop nodig om zichzelf weer op de kaart te zetten, want de meeste shops in R'dam zijn nou niet echt bepaald mooi te noemen... By far...
Dus deze coffeeshop is echt zeker wel een bezoekje waard! Sowieso om even naar binnen te lopen en daar gewoon even te gaan genieten van een heerlijk jointje.
Comment