Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik rij vandaag weer naar Rotterdam maar volgende week is het terug goes hoor :p.Van brandstofkosten valt rotterdam mee maar van tijd rij ik liever naar goes,bespaart me weer een uur meer rijde en als je de Silver haze in plan B pakt zit je zowizo goed.
Ik vind in beide steden de kwaliteit heel hard tegenvallen en de prijzen zijn gewoon crazy
Dan koop intocht liever een Belgisch straatweedje voor 6€
Goed voor jou dat je straatwiet vind aan zo'n zachte prijs... Maar is de kwaliteit gelijk aan dat van de shop?
Helaas vind ik op de belgische straten enkel rotte, slechte wiet terug, en dat voor 7,5 - 8,5 euro / gram.
En de kwaliteit van de shops vind ik toch heus meevallen. Ruikt goed, goeie high. Of ben ik nou echt zo'n noob?
Sorry dan ben je idd een noob... Is echt niet te vergelijken met een wietje door een hobbyist
En ja de straatwiet hier vind ik meestal beter dan die uit shops uit Goes of Rotterdam...
Enkel bij sultans in Rotterdam kan ik leven met prijs/kwaliteit
Nuja ik kweek mijn eigen smoke daar kan niks tegenop en er is niet mee gekloot!
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ja hoor je mag als belg gewoon naar Goes toe, is best een leuk stadje je zou Veere ook eens moeten proberen hebben daar een leuke jachthaven en veel middeleeuwse gebouwen.
Comment