Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Online growshops

gewoon omdat het kan

alleeejuppaaahhh

Comment

Mooi begin van je "bedrijf"
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

thx silas ik ben er zelf ook erg tevreden mee

alleeejuppaaahhh BUKAKE

Comment

Je kunt er kopen wat je nodig hebt,zo nodig bestellen en opzij laten leggen.
          Er valt al eens een freebie uit de lucht,niet dat dat moet,maar t is wel heel leuk.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

heb hier ook bij growfellas.com besteld snelle reactie, ze kwamen persoonlijk en discreet bezorgen. na de hand was ik zelf iets vergeten bij te bestellen kost me 8,00 extra te laten bezorgen dus na de hand toch afgezien. misschien later nog een keer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door helanren View Post
              heb hier ook bij growfellas.com besteld snelle reactie, ze kwamen persoonlijk en discreet bezorgen. na de hand was ik zelf iets vergeten bij te bestellen kost me 8,00 extra te laten bezorgen dus na de hand toch afgezien. misschien later nog een keer.

Je kunt de goederen eventueel ook gewoon afhalen bij ons in de winkel.

Vriendelijke groet,

Growfellas

Comment

ghehehehehehe lolol

Comment

@thierry, dus je plaatst al 3 berichten (her en der) dat je zulke geweldige ervaringen hebt daar en dan is het gewoon je eigen winkel?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Voor mij een reden te meer om er net niet te kopen. Als ze het al moeten hebben van zelfgeschreven reviews...
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Heb gisteren een grote bestelling via growfellas.com gedaan wat zeer soepeltjes verliep moet ik eerlijk zeggen!!
                      Heb in het verleden wel eens bij andere shops wat besteld en mijn ervaring was dan vaak dat er bepaalde spullen niet op voorraad waren of dat je soms een week op je spullen moest wachten..
                      De spullen die ik bij growfellas besteld heb waren netjes ingepakt en binnen een dag geleverd.
                      Ik ga hier zeker vaker bestellen, Petje Af Boys !!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb gisteren een grote bestelling via growfellas.com gedaan wat zeer soepeltjes verliep moet ik eerlijk zeggen!!
                      Heb in het verleden wel eens bij andere shops wat besteld en mijn ervaring was dan vaak dat er bepaalde spullen niet op voorraad waren of dat je soms een week op je spullen moest wachten..
                      De spullen die ik bij growfellas besteld heb waren netjes ingepakt en binnen een dag geleverd.
                      Ik ga hier zeker vaker bestellen, Petje Af Boys !!

Comment

Krijgen we nu nog een tweede spammer van growfellas?

Vind het maar verdacht dat je kort na dit bericht (en de ontmaskering van thierry) je eerste bericht maakt...

Edit: Dubbelpost zelfs
                        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Onderaan elk bericht zie je een driehoekje met een uitroepteken erin. Als je daar op klikt, kun je een bericht aan de crew sturen, zodat ernaar gekeken kan worden.

Je mag erop gerust reageren, maar als je eventuele malversaties wilt aanpakken of wil laten aanpakken zul je toch ietsje meer moeten doen.... bij voorbaat dank!

Dus gooi ik de kwesties zelf in de crewsectie ter inzage.

Comment

Tjaka 11 Dag Lid 1 Bericht gepost op heel dit forum je nam niet eens de moeite om je eigen voor te stellen ik zeg Reclame
                            God was never on your side..

Comment

haha deze thierry, ik ben iedergeval een noobie. geen fake account. ik heb zelfs noobie plantje

Comment

Wie heeft er een bakkie voor al dat slijm
                                Veel gestelde vragen over het forum
                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL
                                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bezig...
                                X