Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kunt er kopen wat je nodig hebt,zo nodig bestellen en opzij laten leggen.
Er valt al eens een freebie uit de lucht,niet dat dat moet,maar t is wel heel leuk.
heb hier ook bij growfellas.com besteld snelle reactie, ze kwamen persoonlijk en discreet bezorgen. na de hand was ik zelf iets vergeten bij te bestellen kost me 8,00 extra te laten bezorgen dus na de hand toch afgezien. misschien later nog een keer.
heb hier ook bij growfellas.com besteld snelle reactie, ze kwamen persoonlijk en discreet bezorgen. na de hand was ik zelf iets vergeten bij te bestellen kost me 8,00 extra te laten bezorgen dus na de hand toch afgezien. misschien later nog een keer.
Je kunt de goederen eventueel ook gewoon afhalen bij ons in de winkel.
Heb gisteren een grote bestelling via growfellas.com gedaan wat zeer soepeltjes verliep moet ik eerlijk zeggen!!
Heb in het verleden wel eens bij andere shops wat besteld en mijn ervaring was dan vaak dat er bepaalde spullen niet op voorraad waren of dat je soms een week op je spullen moest wachten..
De spullen die ik bij growfellas besteld heb waren netjes ingepakt en binnen een dag geleverd.
Ik ga hier zeker vaker bestellen, Petje Af Boys !!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Heb gisteren een grote bestelling via growfellas.com gedaan wat zeer soepeltjes verliep moet ik eerlijk zeggen!!
Heb in het verleden wel eens bij andere shops wat besteld en mijn ervaring was dan vaak dat er bepaalde spullen niet op voorraad waren of dat je soms een week op je spullen moest wachten..
De spullen die ik bij growfellas besteld heb waren netjes ingepakt en binnen een dag geleverd.
Ik ga hier zeker vaker bestellen, Petje Af Boys !!
Onderaan elk bericht zie je een driehoekje met een uitroepteken erin. Als je daar op klikt, kun je een bericht aan de crew sturen, zodat ernaar gekeken kan worden.
Je mag erop gerust reageren, maar als je eventuele malversaties wilt aanpakken of wil laten aanpakken zul je toch ietsje meer moeten doen.... bij voorbaat dank! Dus gooi ik de kwesties zelf in de crewsectie ter inzage.
Comment