Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Heb jij ideeën of tips, voor het opzetten van een nieuwe growshop, graag delen!
Collapse
X
-
Veelal ontbreekt er duidelijke en recente informatie over de producten. Ook wijken de afbeeldingen af van het product wat je uiteindelijk ontvangt (afzuiger, variac zonde shuko contact etc)
Daarom is het belangrijk dat ze de site ook goed bijhouden. Kortom, duidelijke info is belangrijk.Ad usum proprium!
-
Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View PostVeelal ontbreekt er duidelijke en recente informatie over de producten. Ook wijken de afbeeldingen af van het product wat je uiteindelijk ontvangt (afzuiger, variac zonde shuko contact etc)
Daarom is het belangrijk dat ze de site ook goed bijhouden. Kortom, duidelijke info is belangrijk.
- Likes 1
Comment
-
Hoi,
ik heb zelf ook een webwinkel. Ik verkoop alleen kweektenten + Lampen & huismerk groente zaden. Ik kan je als tip mee geven om ALLES via dropshifting te doen. Dat houdt in dat jij besteld bij x en bezorgd bij x. Op deze manier zit je wel veilig als je het maar binnen de wet houdt.
Probeer een (Chinese) fabrikant te benaderen. Vraag of zij een warehouse hebben in de EU. Vele hebben er wel wat in Duitsland. Ze zullen wel je contact gegevens willen +kopie ID. Maar dan krijg je ook vaak samples op gestuurd van producten en super service.
Ben je al ingeschreven bij de KvK? Die willen nog wel lastig doen met veel vragen. Ook de belasting dienst wilt duidelijkheid. Denk daar goed over na.
suc6
Comment
Comment