Ik ben opzoek naar feminized wietzaden om in jamaica te gaan verbouwen en ik weet dat dit absurd klinkt maarja noem het een investering, wie heeft tips.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bulk zaden
Collapse
X
-
Zijt gij nuchter? Gok van ni. Ik zou zeggen stort mij 250 000 euro en over een jaar of 2-3 hebt ge ze. Den helft nu, den helft bij afhaling.
Nu, had ge dat bericht een week eerder gepost had ge er al 5 gewonnen. Dus ja. Zo gade er natuurijk ni geraken.
Comment
-
Vind mij 1 zaadbank die 2,5 euro per zaadje rekent, feminised. En dat het dan nog kwaliteit is ook. Als ik dit effe serieus neem, wat ik niet doe, dan doet 1 herma je dood in zo'n veld. Dus je kan het je niet veroorloven van er eentje binnen te halen. Daar gaat eigenlijk jaren onderzoek naar vooraf. Dus ik zou nog veels te weinig vragen. Risico om gepakt te worden, materiaal, kennis, elektriciteit etc. Wat ga jij er mee doen mss? Dat is 2,5 euro voor minstens 100 gram wiet. Ik vind dat goedkoop.
-
-
1 moederplant. Na 6 weken 10 stekken.
Na nog eens 6 weken 30 nieuwe stekken.
Na nog eens 6 weken 90 nieuwe stekken.
Na nog eens 6 weken 270 nieuwe stekken.
Na nog eens 6 weken 810 nieuwe stekken.
Na nog eens 6 weken 2430 nieuwe stekken.
36 weken nodig om een leger aan planten op te kweken vanuit 1 zaadje. Da's minder dan een jaar. Met een beetje een goede aanpak is die tijd terug te dringen naar 24 weken.
Begin je met 5 planten, dan gaat het veel sneller natuurlijk.
Na 6 weken 50 stekken.
Na nog eens 6 weken 150
Dan 450, dan 1350, dan 4050 stuks na 30 weken.
Reken op 50 gram/plant en je verdient met een gramprijs van 5 euro, ongeveer 1 miljoen euro per jaar.
Dat is: als er geen bestuiving plaatsvind door wilde cannabis, als je niet gepakt wordt, als je consistent door blijft stekken, als je het regenseizoen door komt, als niemand de boel leegrooft, als je geen kogel door je bloodclat krijgt en dan moet je 't ook nog drogen en verkocht krijgen. Daarnaast: je hebt bijna een hectare grond nodig.
Goudbergen, we dromen er allemaal van..
Doe de berekening qua personeelskosten, beveiliging, verlies incalculeren etc. eens, en je zult zien dat je beter kunt gaan werken voor dat geld.
Om de concurrentiepositie nog niet te vergeten: je zult moeten opboksen tegen straatdealers die al een handeltje hebben en die handel ook beschermen. Een iemand met een grasmaaier kan ongeveer een hectare maaien in een enkele nacht. Dan draai je verlies, je maakt immers kosten. Wat dan?
Het klinkt niet alleen absurd, dat is het ook.
Een legaal bedrijf heeft - met zaden in huis - een kleine 250.000 euro investering nodig per jaar voor de eerste 2 jaren om quitte te kunnen draaien. Een half miljoen.
Dat is, als alles goed gaat. Iedereen die het beter kan, die mag het van mij doen hoor! Maar maak gewoon de berekening eens, met alles erop en eraan. Van kniphandschoenen tot werkverlichting, van verzekering tot waterpomp. Dat zijn geen makke bedragen. Ook niet als het klimaat mee zit.
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostHebben ze in jamaica geen zaad ???
Je zegt je neef kweekt er al jaren..... dan heeft hij ook wel zaad neem ik aan
En niet alleen dat, als je neef al jaren kweekt 'daar' dan kan hij jou toch de benodigde info geven om aan zaad of plantjes te komen.
In jamaica kun je easy as f..k aan zaad en stekken komen. Fem, af, reg. Soortjes als amnesia ook dus ehh...
Toevallig wonen daar kenissen van ons en die kweken ook wat. Niet zoveel maar een 4x4meter ong. we zijn er 2 jaar geleden nog geweest en de kwaliteit van de zaden en wiet is gewoon net als hier "fantastisch"
Ze roken het daar wel puur en veel meer dan wij hier kunnen roken.
Dat je voor nood een beetje verkoopt ben ik niet op tegen maar dit is wel heel drastisch.
Maar ik wens je veel succes met zoeken baar een bulk leverancier in NL
In jamaica heb je veel meer groot aantal handelaren.
Vreemd dat je dat niet weet.
En je kent neem ik aan de regelgeving daar. Tenminste dat hoop ik voor je want ze zijn niet soepel al hebben ze daar ook een oogje dicht beleid
Comment
-
Denk jij echt daar jou slag te slaan met je erfenis en rijk te worden nou WAKE UP dat gaat nooit gebeuren niet in wiet in elk gevalGod was never on your side..
Comment
-
belladonna waarom denkt iedereen dat ik pablo escobar van de wiet wilt worden wil gewoon een rustig leventje op een eiland met wat plantjesLast edited by M1tta; 6 October 2018, 12:06.
-
-
een investering gaat niet altijd om geld het gaat er mij om dat ik gelukkig word en dat is voor mij een investering!Last edited by M1tta; 6 October 2018, 12:41.
Comment
-
ik heb het gevonden hoor en voor een prikkie hahahahah https://www.junai.nl/garvo-hennepzaa...caAuvaEALw_wcB
Comment
Comment